Wishlist de decembrie

sâmbătă, decembrie 10, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     Daca decembrie nu e luna wishlist-urilor, niciuna nu mai e! Oriunde iti arunci privirea vezi tentatii, totul pare mai atractiv iar pusculita incepe sa isi piarda greutatea incetisor. Stiu ca nu sunt singura persoana care se confrunta cu aceasta problema si din acest motiv mi-am spus ca as putea sa ma prezint in fata voastra cu niste tentatii in plus. Asta asa, pentru ca am descoperit lucruri noi si n-am purur sa ma abtin si sa nu vi le arat si voua.
    Asadar si prin urmare, in meniul de astazi avem cateva produse care m-au facut sa simt "fluturi in stomac" si sa le adaug pe wishlist-ul de sfarsit de an.


    Cand iubesti puloverele supradimensionate, "umerii goi" si vezi un model care iti atrage atentia de la prima vedere n-ai cum sa nu-l pui in capul listei de dorinte. Eu asta am patit in momentul in care am vazut acest model. Spuneti-mi si voi, cum sa-i rezisti? Mi se pare ca se asorteaza cu orice si poate fi purtat atat la munca/scoala cat si la o iesire cu prietenele seara sau ziua.


     Daca simti ca geanta pe care o ai incepe sa dea semne ca o sa te paraseasca, incepi sa analizezi si modelele pe care le gasesti la sectiunea accesorii de pe toate site-urile pe care intri. Cum inca nu m-am saturat de modele de genti tip postas (sau idei derivate) modelul de mai jos mi-a facut cu ochiul si chiar daca am continuat cautarile tot la el m-am intors. Sunt cucerita si-mi doresc la nebunie fix aceasta geanta. Desi combinatiile de nuante sunt diferite vreau sa merg pe ceva clasic asa ca, negru ramane in continuare in topul preferintelor mele.


     Fustele midi sunt in continuare printre preferatele mele iar in momentul in care am vazut acest model, n-am putut sa ma abtin si l-am adaugat fara sa stau pe ganduri pe lista mea. Paleta de culori e variata dar varianta argintie mi s-a parut excelenta.


    Si daca tot vorbeam de fuste si mai e si decembrie, luna in care putem sa depasim bugetele, mi-am spus ca pot sa incalc regula celor trei produse mult-visate si sa mai adaug unul. Fusta de mai jos mi s-a parut eleganta, chic, cu un croi deosebit iar nuanta sa m-a cucerit. Consider ca poate fi purtata in aproape orice sezon (temperaturile din timpul verii cred ca nu s-ar intelege prea bine cu materialul sau) asa ca da, mi se pare WOW.


    Desi mi-e greu, ma opresc doar la aceste modele. Oricum am impresia ca in saptamanile viitoare va voi tenta cu mai multe produse dar nu cred ca acest lucru o sa va deranjeze, nu-i asa?
    Voua care articol v-a atras atentia?
    Ce se afla pe wishlist-urile voastre?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like