Cum sa fii o printesa razboinica, plina de energie fara niciun efort

marți, ianuarie 24, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    De cand ma stiu am fost o printesa razboinica sub acoperire. De ce sub acoperire? Deoarece am grija sa-mi tin acest alter-ego ascuns pentru a nu deranja pe nimeni si nu il las sa iasa la lupta doar in situatii critice. Totusi, in interior, printesa razboinica nu are astampar, concepe planuri de atac si are grija ca eu sa iau intotdeauna cele mai bune decizii. Uneori reuseste, alteori se da batuta si... din cand in cand mai simte si ca o lasa puterile. Si atunci, ce e de facut?
  De-a lungul anilor am ajuns sa ma cunosc si stiu ca in momentele critice trebuie sa apelez si la cate o doza de vitamine care sa imi sustina atat efortul fizic, cat si pe cel psihic. Tocmai din acest motiv, in momentul in care mi s-a propus sa testez  complexul de vitamine Bio-Seleniu+Zinc de la Pharma Nord nu am stat prea mult pe ganduri si am acceptat propunerea pe care mi-au facut-o.

    Bineinteles, inainte de accepta propunerea care mi s-a facut, m-am informat asupra acestor vitamine si, dupa ce am citit cate ceva despre continutul lor, mi-am spus ca ne vom intelege foarte bine.
- Contine drojdie pura de seleniu legata organic (SelenoPrecise), zinc si vitaminele A, B6, C si E.
- Seleniul si zincul sprijina functionarea normala a sistemului imunitar;
- Vitamina E contribuie la protejarea celulelor impotriva stresului oxidativ;
- Vitamina A contribuie la mentinerea vederii normale si a sanatatiii pielii;
- Vitamina C sprijina formarea normala a colagenului pentru functionarea normala a oaselor, gingiilor, dintilor si cartilajelor;
- Vitamina B6 contribuie la mentinerea sanatatii psihice.

Da, va rog!
    
    La cateva zile dupa ce am acceptat propunerea de testare, produsul Bio-Seleniu+Zinc a ajuns in posesia mea si zau daca am mai asteptat vreo clipa pentru a vedea "pe viu" daca voi fi incantata de ceea ce promite.

    Dupa ce am mai citit inca odata despre beneficiile sale si am vazut ca doza recomandata este de o tableta pe zi (preferabil in timpul mesei sau dupa masa) am cinat si am inceput cura de vitaminizare.

    Ce am simtit a doua zi? Primul lucru, a fost foamea. Mi-a facut o pofta de mancare incat dis-de-dimineata am simtit ca urmeaza sa golesc frigiderul. Mi-am spus ca exagerez, apoi ca printesa razboinica vrea sa se lupte cu silueta mea sau ca mintea imi joaca feste in privinta asocierilor pe care le fac intre vitamine si senzatia de foame. Totusi, dupa cateva zile senzatia persista. Atunci am decis sa schimb modul in care le administram si le-am reprogramat in timpul micului dejun. Ei bine, de-atunci am scapat de senzatia de foame care ma trezea de la ora patru dimineata (nu exagerez deloc) si totul a decurs normal.
    Acum dupa mai bine de o saptamana de la inceperea curei de vitaminizare pot sa va spun ca ma simt... plina de energie. Pot sa alerg dintr-o parte in alta, pot sa ma lupt cu poveri fizice sau psihice si ma simt excelent.
    Nu pot sa spun ca stresul nu ma mai afecteaza la fel cum o facea inainte pentru ca sunt atat de obisnuita cu prezenta sa incat daca m-ar parasi, m-as simti singura. Oricum simt ca pot sa vad mult mai clar jumatatea plina a paharului si acest lucru ma bucura (mi-am propus ca in acest an sa ma autoeduc si sa fiu mai optimista decat in anii trecuti).
    Somnul, indiferent de "cantitatea" sa este odihnitor si in fiecare dimineata ma trezesc voioasa, pregatita pentru tot ceea ce o sa-mi rezerve ziua respectiva.
    Cred ca aceste vitamine au contribuit si la imbunatatirea sistemului imunitar deoarece in ultima perioada nu m-am mai infofolit la fel ca in perioadele in care temperaturile erau la fel de scazute pentru simplul motiv ca m-am cam saturat de iarna si cojoace si desi ma asteptam ca gatul meu sa fie primul care sa traga un semnal de alarma, pot sa spun ca nu am nicio problema.
    Mi-ar placea sa vad o imbunatatire la nivelul calitatii pielii, parului si unghiilor si o sa revin cu completari in momentul in care voi termina aceasta cura. 
    Momentan v-am prezentat doar primele impresii, dar dupa ce voi termina cele doua blistere a cate 30 de capsule o sa revin cu mai multe detalii.

Ingrediente:
    Zinc (gluconat de zinc), vitamina C (acid l-ascorbic), drojdie cu seleniu (drojdie SelenoPrecise), celuloza microcristalina, vitamina E (dl-α tocoferyl acetat, d-α tocoferyl acid succinat), vitamina A (retinil acetat), hidroxipropilmetilceluloza, dioxid de siliciu, talc, vitamina B6 (clorhidrat de piridoxină), zeină, saruri de magneziu ale acizilor graşi, oxid de fier, dioxid de titan.

   In cazul in care doriti sa aflati mai multe detalii despre Bio-Seleniu+Zinc, puteti sa o faceti cu un click aici, pe site-ul producatorului Pharma Nord, care de 25 de ani perfectioneaza produsul pe care l-am testat pentru a ne putea bucura de produse de cea mai buna calitate.

     Eu ma bucur ca am avut ocazia sa testez acest produs si cu ajutorul sau pot sa spun ca pot sa fiu o printesa razboinica, plina de energie, optimista si nimic nu ma mai poate opri!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like