InstaMania #95

luni, ianuarie 09, 2017 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Prima saptamana din ianuarie ne-a surprins cu temperaturi infricosatoare, nameti paste nameti si cu doze de relaxare la Cabana Plapumioara. N-a fost rau deloc, nu-i asa? Mai ales datorita faptului ca saptamana de munca a avut doar patru zile. Mmm... ce frumos ar fi daca toate saptamanile ar fi la fel...
    InstaMania a ajuns la episodul 95 si abia astept sa va prezint cateva bucatele din saptamana care tocmai a luat sfarsit. Sunteti pregatite?


    Dupa o cura de ingrasare cu sarmale am decis ca a venit momentul sa revenim la vechile obiceiuri si sa incercam sa mancam puuutin mai sanatos. Salatele sunt in prim plan si ne bucuram de prospetimea lor.


    Totusi, n-am spus ca am renuntat la dulciuri, nu-i asa?


    Lotiunea de corp Gloves in a Bottle contnua sa fie o surpriza extrem de placuta pentru mine si ma bucur de rasfatul sau zi de zi. In curand voi reveni si cu un articol special, parol!


    Cu lumanarea sugubeata de la Our Own treaba a stat in felul urmator. Am zarit-o pe elefant.ro inaintea pe la inceputul lunii decembrie si am fost foarte indecisa. Imi spuneam ca n-am nevoie de ea dar pretul sau de 29.90 lei (beneficia de o reducere de 70%) mi se parea extrem de atractiv. Am tot analizat problema iar intr-un final am decis ca trebuie sa o am. Ei bine, surpriza! Stocul se epuizase.
   Mi-a fost ciuda, foarte ciuda dar nu m-am lasat. Am tot verificat stocul si trebuie sa recunosc ca la un moment dat imi pierdusem speranta. Totusi, fix in 31 decembrie am mai dat un tur pe site, sa vad ce recuceri au mai aparut si am zarit-o. Nu-mi venea sa cred ca era pe stoc si avea acelasi pret. Am comandat-o rapid si dupa patru zile am ridicat-o de la pick-up point-ul din Sibiu.
    Mare bucurie, mare! Are o aroma extrem de placuta care ma duce cu gandul la guma de mestecat pentru copii dar... dare nu se simte la fel de puternic ca eterna-mi preferata Glade in momentul in care o aprinzi.


    Vineri, am plecat vesela la munca iar cand am scos nasul afara din barlog am fost intampinata de un peisaj feeric. M-am bucurat doar la gandul ca weekend-ul bate la usa si nu ma voi lupta prea mult cu nametii.


    Sambata am decis sa ignoram gerul si sa mergem la Cinema. Rula Collateral Beauty, cu Will Smith si chiar daca pe Imdb se "bucura" de o fabuloasa nota 6 am decis ca trebuie sa-l vedem. Dupa parerea mea, toate filmele in distributia carora apare si Will Smith sunt filme de exceptie.
    Ei bine, doresc sa va spun ca nu pot sa spun decat ca ma felicit. Este un film extraordinar, a carui idee principala se invarte in jurul unei noi sanse, sansa pe care trebuie sa nu o trecem cu vederea. Timpul, dragostea si moartea fac parte dintre personajele principale ale acestei pelicule iar Will Smith impresioneaza din nou cu un rol jucat impecabil.
   Din partea mea are nota 10! M-auzi Imdb-ule? ZECE!
    Daca pana acum am considerat ca sunt puternica si rezist in fata filemlor emotionante, de aceasta data am renuntat la toata alura mea puternica si plans intr-un mod cat mai elegant (pentru a nu-i speria pe cei din jurul meu, bineinteles).
    Gata! Nu va ma sun decat ca va recomand cu drag acest film, chiar merita!


    Duminica a fost dedicata relaxarii alaturi de o carte simpatica foc.


    Si-am incalecat pe-o sa si am terminat InstaMania!
    Sper ca v-a placut si episodul de azi si daca doriti sa va delectati cu mai multe fotografii, ne vedem pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like