InstaMania #96

luni, ianuarie 16, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    Tiptil, cu pasi timizi dar hotarati, ne apropiem de episodul cu numarul 100 iar acest lucru ma bucura enorm. Daca la inceput mi-era teama de postarile de acest gen si mi-a luat foarte mult timp pana sa iau decizia sa va prezint cateva franturi din viata mea, dupa ce am trecut de la postarile bilunare la cele saptamanale, simt ca daca nu le-as mai publica, blogul meu ar fi incomplet. Uneori am atat de multe poze incat nu stiu pe care sa o aleg, alteori am mai putine, dar cred ca de fiecare data ma prezint in fata voastra cu cateva subiecte simpatice, care sa va inveseleasca zilele de luni. Sper ca si pe viitor InstaMania sa se bucure de aceeasi pupularitate si... va invit la episodul cu numarul 96.

    Am inceput saptamana cu zambete si veselie deoarece doua dintre titlurile pe care le doream de ceva vreme au ajuns in posesia mea. Cata bucurie! Cat entuziasm!

     In categoria "Descoperirea saptamanii" intra deliciosul Musli cu goji fara zahar de la Solaris. L-am ales datorita fructelor uscate pe care le-am zarit printre cele mentionate cu litere mari si stilizate pe ambalaj si dupa ce le-am gustat, m-am declarat incantata de alegerea facuta.

    Si daca tot vorbeam despre merinde, sambata am avut intalnire cu Deena (care a renuntat la activitatea de blogger si toti ii simtim lipsa) iar pizza a fost deliciul care ne-a facut sa uitam de siluete.

    Duminica am iesit la o plimbare pe racoare iar obiectivul vizat a fost cabana Sambata de Sus.

    Ne-am plimbat, ne-am distrat, am ras, am obosit, am fotografiat si ne-am bucurat de liniste.
     In timp ce Marius facea cateva poze iar eu inaintam voios (era la inceputul expeditiei) vad ceva care seamana cu un catel maroniu slabanog care topaie indreptandu-se spre noi. Am zis ca o sa ma joc putin cu el cand o sa ajunga in dreptul meu. Am continuat sa inaintez iar cand mi-am ridicat privirea mi-am dat seama ca la mai putin de cinci metri de mine se oprise ceva care nu era un catel slabanog ci... o capra neagra. Din cauza entuziasmului si datorita faptului ca am dorit sa impart acest moment cu Marius am reusit sa o alung dar cred ca acest a fost un moment unic. Nu stiu daca o sa mai dau vreodata nas in nas cu o frumusete de acest gen. Marius a reusit sa-i faca cateva poze de la distanta dar eu nu m-am chinuit, a fost momentul nostru si a fost minunat!

    Am ajuns la cabana, am fost intampinati de doi ciobanesti prietenosi si un metis galagios, am admirat peisajul sau mai exact ninsoarea de poveste si ne-am intors cu bateriile psihicului incarcate si cu muschii vibrand din cauza efortului. 

     Si-am incalecat pe-o sa si am incheiat InstaMania.
    Sper ca v-a placut si episodul de astazi si daca doriti sa ma insotit in mai multe aventuri, va astept pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like