OOTD: Baby it's cold outside

marți, ianuarie 03, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Ce poate fi mai frumos decat o iarna incununata cu zapada?
    O iarna incununata cu zapada si binecuvantata cu cateva zile libere, va spun eu! Am asteptat cu nerabdare vacanta de sarbatori, zile in care sa ma bucur de liniste si de compania celor dragi fara ganduri, planuri sau orice alte idei mai putin creative. Mereu mi-a placut aceasta perioada si de  multi ani nu ne-am mai bucurat de o iarna adevarata.  Totusi, in acest an am avut parte de zile fermecate, incununate cu omat, ger si soare cu dinti. Nota 10!
     Stiu ca in alti ani ma intristam cand era frig si eram din ce in ce mai bosumflata cand obervam zapada de afara. Ei bine, de cativa ani am invatat sa ma infofolesc si sa ma bucur de frumusetea acestui anotimp. Bine, cred ca si muntele e de vina, pentru ca el a fost primul care mi-a dezvaluit peisaje feerice si locuri de basm si din acest motiv am decis ca in prima in postare dedicata outfiturilor din acest an sa imbin utilul cu placutul si sa va prezint ceva diferit.
    M-am gandit sa va propun o tinuta care poate fi purtata afara, atunci cand ne dorim ceva confortabil dar care sa iasa putin in evidenta. Eu la asta m-am gandit in momentul in care am inceput sa alatur articolele vestimentare dedicate acestei postari. Ce-a iesit? Va las pe voi sa decideti.


     Echipata bine de tot, am hoinarit printre muntii de zapada pana cand am gasit locul perfect in care sa imortalizez tinuta de azi. In momentul in care am zarit poteca ascunsa pe care doar cativa curajosi s-au mai aventurat mi-am spus ca da, am gasit cea mai buna locatie pentru ce aveam in minte.



     Pantaloni grosi si parazapezi, bocanci si un pulover pufos, totul se incadreaza perfect. Sa-i dam drumul!


    Puloverul ar fi trebuit sa aiba dimensiunile unei rochii si poate va mai aduceti aminte temerile pe care vi le prezentasem in cadrul acestei postari. Ei bine, se pare ca am avut dreptate pentru ca nici de aceasta data nu am reusit sa am parte de rochia pulover la care visam. Totusi, nu m-am intristat prea tare si, tocmai datorita dimensiunilor sale am putut sa-l adaptez la tinuta de azi.
    Materialul sau pufos imi place la nebunie dar atentie la ce purtati in partea de jos (eu l-am alaturat unor blugi albi iar rezultatul nu a fost unul foarte fericit deoarece pufosenia lasa urme peste tot)! E moale, calduros si confortabil si singura mea obiectie este in privinta lungimii sale.


Pulover:  aici;
Helanca: Zara;
Pantaloni: random;
Bocanci, parazapezi, manusi: Decathlon.




    Da, stiu ca e o tinuta mai putin obisnuita dar este ceva care ma reprezinta mai ales in weekend-uri asa ca am decis sa ii ofer si o postare aici, pe blog.
    Sper ca v-a placut articolul meu si abia astept sa va citesc comentariile.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like