OOTD: Cozy

miercuri, ianuarie 25, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Cine nu viseaza la o tinuta comoda, confortabila si usor de purtat?
    Cine nu-si doreste sa poarte un singur articol vestimentar, sa-i spunem... vedeta, pentru ca apoi sa eclipseze restul articolelor vestimentare pe care le mai poarta?
   Sunt convinsa ca nu sunt singura persoana care prefera tinute care sa poata sa fie purtate fara batai de cap si care, in acelasi timp, sa atraga si priviri admirative. Nu sunt singura, nu-i asa?
    Ei bine, tinuta pe care v-o voi prezenta astazi se incadreaza in acesta categorie si sper ca o sa va placa.


    In momentul in care am vazut-o pe acest site am stiut ca este pentru mine. Lung, larg si cu aspectul unui poncho de hypster, puloverul rochie mi-a atras atentia si n-am mai putut sa-mi iau gandul de la ea.
    Mi-a fost teama ca materialul sau va fi stralucitor, datorita pozelor din prezentare sau datorita starii mele dar am decis sa risc si sa vad ce o sa nimeresc.
    De aceasta data am tras lozul castigator! Daca pana acum toate puloverele/rochiile care se doreau a fi mari, aveau lungimea potrivita pentru liliputani, acesta este fix pe gustul meu. Si daca-mi era teama ca un poncho ar putea sa fie greu de purtat, modelul acesta este perfect datorita nasturilor din partile laterale care ma ajuta sa fixez partea din fata si cea din spate astfel incat sa nu-mi creeze niciun impediment in timp ce ma deplasez.
    Materialul e moale, pufos si e foarte calduros. As putea sa-mi doresc mai mult? Nu, e perfect.

    Poate fi purtat intr-o sumedenie de combinatii iar gulerul sau poate sa multumeasca orice mofturoasa (eu ma dau in vant dupa umeri goi si in sezonul rece dar adaptez tinutele in functie de temperaturi).

    Pentru postarea de azi, am ales sa-l port alaturi de o pereche de cizme peste genunchi si una dintre neliplisitele mele helanci (nu cred ca o sa renunt la ele pana la vara) si-am fost foarte multumita de rezultat.

    Voi ce parere aveti despre articolele vestimentare de acest gen?
    Le purtati sau ba?
    La ce fel de combinatii apelati in acest sezon fara sfarsit?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like