Review: Danimer - ruj lichid mat

miercuri, ianuarie 11, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    Da, recunosc! Da, mi-a fost destul de greu sa scriu aceste articol dupa ce am strigat sus si tare ca nu-mi plac si ca nu le inteleg rostul! Totusi, ma bucur ca le-am mai dat din cand in cand cate o sansa pentru ca acum pot sa spun ca m-am obisnuit cu ele, cu formula lor si pot sa le dedic o postare doar a lor.
    N-am fost niciodata o fana a rujurilor cu rezistenta indelungata. De fiecare data cand le foloseam mi se pare ca imi usuca foarte tare buzele si nu puteam sa suport senzatia aceea de piele stransa. Dupa ce reuseam sa le port aproximativ 30 de minute ajungeam sa le mananc de nervi pentru ca senzatia imi displacea profund.
   Totusi, anul trecut am decis sa dau o sansa unor rujurilor Danimer fabricate in China (aka chinezarii, din aceste motiv nici nu am retinut marca pana nu am pregatit articolul de astazi) pentru a vedea daca ne vom intelege bine sau daca ne vom razboi.


   Ei bine, dupa primele utilizari le-am detestat atat de mult incat mi-a venit sa le arunc fara nicio remuscare. N-am facut-o si inca ma intreb cum de am avut curajul sa le incerc din nou (cand spun ca mi-au displacut puteti sa intelegeti ca le-am urat cu toata puterea sufletului meu mic, negru si intunecat).
    Pe fan-page-ul Alexantzei am vazut o poza pe care trebuia sa v-o impartasesc si voua, o poza care exprima perfect senzatia pe care ti-o ofera acest gen de rujuri.

    Am inceput prin a le purta in momentul in care ieseam la cate o sedinta foto pentru ca nuantele lor erau foarte frumoase si mi se parea ca fiecare in parte imi sta bine (cred ca din acest motiv am decis sa nu renunt la ele). Apoi, am inceput sa le port la serviciu si da, stiu ca am fost foarte indrazneata. Mi-am spus ca daca voi rezista cu unul dintre ele timp de 10 ore, inseamna ca avem sanse de viitor. 
     Dimineata, aplicam pe buze o crema destinata ingrijirii zonei ochilor care se absorbea pana ajungeam la etapa colorarii buzelor iar apoi un balsam pentru buze. Am observat ca senzatia enervanta de piele care strange era diminuata si in acest mod ajungeam sa cred ca voi reusi. Apoi am observat ca rezistenta cu care se lauda este exemplara iar eu trebuia sa reimprospatez culoarea o singura data, dupa pauza de masa. Perfect!
    Dupa ce m-am obisnuit cu consitenta lor am inceput sa renunt la balsamul de buze si n-am avut nicio problema, chiar mi s-a parut ca inculpatele rezista si mai mult.
     Chiar daca nuantele se construiesc treptat, strat dupa strat, acest lucru nu ma deranjeaza deoarece mi-e mult mai usor sa obtin o aplicare perfecta. 

Swatch:
   
     Se demachiaza rapid si mi-au creat nicio problema.
    Si cate o demonstratie cu fiecare nuanta in parte (asta in cazul in care nu le-ati vazut in cadrul postarilor sau, le-ati vazut si erati curioase ce port).

 33 - nuanta pe care am comandat-o doar sa, sa fie, si a devenit preferata mea.

28 - buze ciresii dupa pofta inimii.

22 - o nuanta vampy, perfecta pentru orice sezon (da, eu l-am purtat si vara).

   Eu le-am achizitonat de pe ebay la un pret de aproximativ 2$ si le-am asteptat vreo 5-6 saptamani, daca nu ma insel. Acum, ma declar incantata de raportul calitate/pret si chiar daca ingredientele lor sunt un mister nu mi-e teama sa le folosesc. Ma bucur ca le-am mai oferit o sansa si consider ca merita o sansa si din partea voastra.

Voi ati folosit produse de acest gen?
Ce parere aveti despre ele?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like