Concurs cu Farmec & By Dee

marți, februarie 07, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Pentru a scoate din ecuatie ceasurile negre care se presupune ca vin odata cu ziua de marti, am decis sa dau startul unui nou concurs aniversar.
    De aceasta data, Farmec este sponsorul care pune la bataie o caseta cadou Gerovital Plant ce contine o Crema nutritiva multivitamine si o Crema antirid revitalizanta SPF10, iar conditiile pe care trebuie sa respectati sunt foarte simple.


1. Sa imi oferiti sustinerea voastra printr-un like la pagina mea aici;
2. Sa distribuiti link-ul acestei postari pe pagina voastra de facebook;
3. Intr-un comentariu sa imi spuneti care este gama voastra preferata de la Farmec (daca nu aveti o gama preferata, puteti sa-mi spuneti care este gama care va tenteaza) si de asemenea, link-ul prin care ati distribuit concursul pe facebook.

    Concursul incepe astazi 7.02.2015, se incheie in 19.02.2015 ora 18:00 si este deschis national. Castigatorul va fi ales prin random.org si va fi anuntat in  termen de 5 zile.

    Totul este foarte simplu, nu-i asa?

    Eu va multumesc anticipat pentru participare si va doresc mult succes!

Kiss Kiss Dee

L.E.: Lista inscrierilor este urmatoarea:
     Nr.   Nume
1   Maria Ratiu 
2   Dani Dragomir
3   Geanina Bot
4   Mariana
5   Iacob Elena
6   Valeria Chertes
7   Nicoleta Enache 
8   elena ghelbere 
9   Ileana Lazaroi 
10   RaduAdina 
11   Gemilia
12   Maria Popescu Schinteie
13   Areta Ilisei
14   Claudia Stoica 
15   Adrian Lazar
16   Barabula Geta
17   nadia candrea 
18   Crina Man
19   Turcoianu Alina
20   Cristina Popescu
21   Cristiana Gramescu 
22   Daniela Dodoi
23   Avramescu Evelina Mihaela
24   Mirela Nenciu

Iar random cel sugubet a ales...


    Felicitari, Claudia Stoica!
    Te rog sa mi transmiti datele tale pe adresa: bydee.blog@gmail.com in termen de 72 ore.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like