Dupa 5 ani...

duminică, februarie 12, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello hello,

   Stau si ma uit la tastatura si zau daca stiu cu ce sa-ncep. 
   Daca ma asteptam ca aceasta "activitate" sa-mi intre la suflet atat de mult incat sa nu pot sa-mi imaginez o zi fara locsorul pe care l-am creat?
    Daca imi imaginam vreodata ca voi reusi sa pastrez acest blog viu cinci ani?
    Cand au trecut cinci ani?
    Ce planuri am?
    Ce imi doresc?
  O sa incerc sa abordez fiecare tema in parte si sper sa reusesc sa nu va plicitisesc.
    Daca cinvea ma intreba in 12.02.2012 unde ma vad peste cinci ani, cu siguranta i-as fi raspuns in doi peri pentru ca intrebarile de acest gen ma cam scot din sarite. Oricum, nu mi-as fi imaginat ca blogul meu o sa-mi creeze o dependenta atat de mare incat sa nu pot sa stau o zi fara sa-l bibilesc macar asa, putin. Si chiar daca tema sa a fost schimbata iar eu am crescut alaturi de el ma bucur ca voi ati acceptat toate schimbarile pe care le-am facut si ati ramas alaturi de mine.
   La inceput imi doream sa postez cat mai multe machiaje, sa ma perfectionez si sa creez cat mai mult dar intre timp mi-am dat seama ca am atat de multe sa va spun si sa va arat incat acum pot sa spun ca pe blogul meu puteti sa gasiti de toate pentru toti.
     Iubesc frumusetea lucrurilor marunte dar nu pot sa spun ca cele grandioase imi sunt indiferente. Creeez, visez, compun, ma bucur, ma mai si stresez si apoi, apas butonul publica.
    Nu-mi pasa de orele de somn la care renunt pentru a putea sa ma prezint in fata voastra cat mai des, cu cat mai multe postari si zau daca as putea sa-mi incep diminetile altfel decat in fata laptop-ului, alaturi de o cafea aromata, citindu-va comentariile.
    Imi place atat de mult ceea ce fac incat pot sa renunt cu usurinta la rezolvarea altor probleme pentru a fi prezenta aici, in locul meu iubit.
   Ce-mi doresc pentru viitor? As putea sa spun ca-mi doresc mai mult timp. Nu-mi doresc timp liber, imi doresc ca ziua sa aiba mai multe ore pentru ca iubesc si ceea ce fac in viata de zi cu zi, imi place serviciul meu, imi iubesc blogul dar imi plac si activitatile "extra", cele destinate relaxarii. Zau ca mi-as dori ca ziua sa aiba macar 30 ore. Dar daca asta nu se poate, imi doresc sa fiu mai organizata, sa fiu mai creativa si sa profit de fiecare idee care-mi incolteste-n minte.
     Nu-mi doresc averi (nu sunt genul meu), nu-mi doresc sa fac bani din blog (nu asta a fost intentia cu care l-am deschis), imi doresc sa reusesc sa acopar cat mai multe zone care-mi trezesc interesul de la prima ora a diminetii pana seara tarziu si imi mai doresc sa creez de fiecare data postari care sa aduca un strop de optimism in casutele voastre virtuale (si nu numai), un zambet si putina bucurie.
    Pentru mine, blogul este unul din coltisoarele care-mi aduce fericire, locul in care sunt eu fara sa trebuiasca sa ma prefac ca sunt de acord cu lucruri pe care in mod normal nu le-as accepta, locul in care imi incarc bateriile si sper sa transmit aceeasi energie pozitiva si prin intermediul randurilor mele.
    Fericirea este atat de pretioasa in zilele noastre incat in momentul in care o gasim, nu trebuie sa o mai lasam sa scape. Eu ma simt foarte fericita facand ceea ce fac, gasesc inspiratie in cele mai mici lucruri si nu ma dau batuta in fata niciunui obstacol. Celebra expresie "Don't stop until you're proud" a devenit un motto-ul dupa care ma ghidez atat in online cat si in offline.
    Si pentru ca nu vreau sa umblu cu prea multe dulcegarii, doresc doar sa va multumesc ca ati fost alaturi de mine atatia-amar de ani si imi doresc sa ramaneti aici pentru cat mai mult timp. Apreciez fiecare comentariu, like, inimioara sau ce-o mai fi, ma bucur cand vad ca postarile mele sunt pe placul vostru si asta ma face sa imi doresc sa postez mai multe lucruri interesante care sa va faca sa reveniti pe paginile mele.
    Nu in ultimul rand, doresc sa-i multumesc lui Marius (pentru ca nu pot sa inchei nicio postare fara sa-i multumesc lui) pentru ca fara rabdarea (si doresc sa subliniez acest aspect)/ajutorul/sustinerea/priceperea lui acest loc nu ar fi existat. 
     Va multumesc si sper ca acest loc sa ramana la fel de frumos si de-acum inainte!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like