InstaMania #99

luni, februarie 13, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

   Luni, dis-de-dimineata. Sunt singura in bucatarie, doar eu, gandurile mele, laptop-ul si o cafea aromata. Asa incepe fiecare zi din viata mea. Sunt matinala, inspaimantator de matinala iar cine ma intreaba la cat ma trezesc, se ingrozeste. Eu le spun ca e ok, ca am trecut la ora de vara. Dar sincer, cum sa dormi cand ai atatea idei si atat de putin timp? Si chiar daca ma trezesc atat de devreme sunt atat de plina de energie, facand ceea ce-mi place incat nu simt niciun strop de oboseala.
    Astazi, m-am gandit sa procedez altfel. Aliatilor despre care v-am vorbit mai devreme, le-am alaturat si o pereche de casti si, in surdina, ascult un jazz relaxant care pare sa ma ajute sa-mi ordonez putin ideile. Sa vedem ce va iesi pana la sfarsit. Eu cred ca va fi bine.
    Saptamana trecuta am sarit peste InstaMania deoarece am vazut ca am atat de putine poze incat as fi simtit ca public o postare "de umplutura" si mi-am promis ca n-o sa fac niciodata asa ceva. Aglomeratia cotidiana mi-a incetinit putin fluxul postarilor de pe Instagram dar sper ca in curand sa revin la normal pentru ca tare draga mi-e aceasta lume.
    Se pare ca am avut mai multa pofta de povesti, sper ca nu v-am plictisit. Jazz-ul e vinovat! 
   Sa revenim la subiectul zilei, va invit la Instamania, mandra purtatoare a episodului 99.

   In ultima perioada am incercat sa o las mai moale cu dulciurile pentru ca simt ca sezonul cald n-o sa se lase prea mult asteptat iar kilogramele pe care le-am acumulat in timpul hibernarii ar trebui sa fie scoase din peisaj. Totusi, din cand in cand, mai trisez. Cum sa rezisti in fata gogosilor de la Donuterie, zau asa?


    Tot in aceasta perioada am incercat sa vad daca mai pot sa alerg ca anul trecut. Eu zic ca rezultatele sunt mai mult decat acceptabile avand in vedere faptul ca aleile din parc erau pline de zapada/gheata/balti.
    Oricum, pana la primavara mult-asteptata am decis sa renunt la alergat si sa-mi "dau duhul" acasa. 
    De ce folosesc cuvinte atat de puternice? Pentru ca am inceput provocarea lansata de Jilian Michaels - 6 week six-pack si daca nu ati experimentat pana acum senzatii de tremurat, lesin & Co inseamna ca nu o cunoasteti. Eu eram cat de cat pregatita psihic pentru ce ma astepta si totusi, m-a dat pe spate. Daca sunteti curioase aici sunt 35:39 minute care te fac scoti "untul" din tine. Tineti-mi pumnii, sper sa rezist pana la sfarsit!


    Dozele de relaxare au fost prezente si in aceste saptamani, desi nu la fel de des pe cat mi-as fi dorit.

   Trebuia sa va arat si una dintre fotografiile mele preferate din ultima postare OOTD pe care am publicat-o.

    Sambata am uitat de toate dietele, am trisat si m-am delectat cu pizza satioasa servita alaturi de prietenii nostri preferati (familia Deena). Imi plac la nebunie intalnirile cu ei, de fiecare data sa lasa cu galagie, rasete si o gramada de povesti din toate domeniile posibile si imposibile.

     Duminica a fost zi de sarbatoare pentru blogul meu care a implinit cinci anisori. I-am dedicat aceasta postare si l-am sarbatorit in liniste, pace si armonie.

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania!
    Sper ca v-a placut si acest episod si in cazul in care doriti sa va delectati cu mai multe fotografii, va astept pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like