NOTD: Flormarizeaza-ma!

vineri, februarie 10, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

     De ceva vreme sunt o fana inraita a produselor Flormar, in special a celor destinate design-ului ungiilor. Imi plac datorita calitatii lor demna de toate laudele, pretul accesibil si paletei coloristice extrem de variata.
     "Si ce-ar fi daca m-as juca cu cat mai multe oje sugubete?" mi-am spus eu intr-o zi de weekend in care pofta de a concepe o manichiura interesanta nu m-a mai lasat in pace. N-am stat sa analizez problema si m-am lasat dusa de val, incercand sa creez ceva deosebit. Rezultatul m-a surprins in cel mai placut mod si am asteptat cu nerabdare momentul in care sa va prezint si voua una dintre manichiurile mele preferate din ultima perioada.




Am folosit:
- Flormar Sorbet Nail Enamel - no. S03;
- Flormar Sorbet Nail Enamel - no S05;
- Flormar - no 429;
- Flormar - Feather Look Nail Enamel F05-Kingfisher;
- Colorama - no. 33 (intrusa care a contituit baza pentru Sorbet Nail Enamel S03);
- Flormar light Summer - no. LS02;
- Top coat Bottega Verde - un alt intrus.

   Voi ati purta o manichiura de acest gen sau preferati manichiurile mai simple?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like