O seara cu Domino's

miercuri, februarie 15, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

     In urma cu cateva saptamani am fost invitata sa particip la o campanie marca Domino's si trebuie sa spun ca am fost foarte entuziasmata deoarece stiam ca exista o locatie si in oraselul nostru (in Sibiu) si pana la momentul respectiv nu ajunsesem sa degust niciun sortiment care sa apartina acestui brand.
    Totul a fost foarte usor pana in momentul in care am intrat pe site, mi-am ales locatia si am inceput sa rascolesc printre sortimentele expuse in meniu. Pizza, aperitive, salate, Domino's pui, deserturi, sosuri, bauturi - aveau de toate. Cum sa te decizi? Ce sa alegi?
    Dupa ce am stabilit ziua in care sa ne delectam cu delicatesele, mi-am mai rezervat cateva momente si, singurica, am decis: sa fie pizza si desert! Un aspect care mi-a placut a fost ca poti sa it alegi nu numai dimensiunea pe care sa o aiba pizza, ci si dimensiunea blatului (blat normal, blat clasic italian, blat subtire crocant, with Philadelphia). Eu am optat pentru blatul clasic italian pentru toate sortimentele pe care le-am ales (Dominos Classic, Pomodoro, Texas BBQ Pui), le-am comunicat mai departe si am asteptat cu nerabdare ziua in care sa uit de calorii, silueta si imi rasfat papilele gustative.

     Sambata, fix la ora stabilita am anuntat ca masa e servita.

     Cred ca persoana care ne-a facut livrarea a tinut la punctualitate si a asteptat putin in fata blocului sau, nu stiu care a fost motivul, dar pizzele nu erau "aburinde" in momentul in care au ajuns pe mainile noastre. Exista posibilitatea sa fi pierdut putin timp incercand sa identificam fiecare sortiment deoarece pe cutie nu era mentionat continutul. Oricum ne-am descurcat iar la desert totul a fost mult mai usor. Alesesem pentru toata lumea Choco Pie asa ca n-am mai pierdut vremea.
     Dominos Classic - sos de pizza, mozarella, ciuperci si sunca - pret 15.5- 36 lei in functie de dimensiunea aleasa.

     Dominos Pomodoro - sos de pizza, mozarella, rosii - de departe cel mai aspectuos sortiment. Ne-a parut rau ca nu am ales mai multe pentru ca a fost si cea mai gustoasa. Pretul sau este identic cu cel al lui Dominos Classic.


    Texas BBQ Pui - sos barbeque, mozzarella, pui, bacon - o aroma interesanta care trebuie savurata fara graba. De acaesta data mi-am dat seama cat de putina importanta acordam savorii mancarii si mi-am propus ca pe viitor sa nu mai infulec precum un mistret ci incet, cu rabdare. Pretul sau este cuprins intre 17.5 lei si 39 lei.
    Toate sortimentele au fost asteptate cu nerabdare si curiozitate si devorate in timp semi-record. De ce semi-record? Pentru ca desi eram infometati, dimensiunea medie a fiecarui sortiment s-a dovedit a fi mai mult decat sufiecienta, fiecare reusind sa consume doar jumatate din portie. Mari dom'ne, mari!
     La sfarsit, cu ultimele forte, am acordat atentia cuvenita desertului delicios. Choco Pie, foietajul umplut cu Nutella a fost perfect pentru a incheia o cina alaturi de prieteni dragi.


     Noi ne-am simtit bine in timpul degustarii, am schimbat opinii si felii, ne-am amuzat pe diverse teme si la sfarsit am conculzionat ca am avut parte de o seara extrem de distractiva.
    Multumim Domino's Pizza!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like