InstaMania #102

luni, martie 20, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Dragilor, dragutelor, ce mai faceti frumoaselor?
    Ca de cand nu ne-am vazut...
    Ceva vreme a trecut.
    Am inceput in stilu-mi caracteristic pentru ca-mi era tare dor atat de voi cat si de cateva rime haioase.  Voua nu?
     Saptamana care s-a incheiat a fost o saptamana plina de provocari, carora am incercat sa le fac fata cat mai onorabil cu putinta. Am fost ocupata, agitata, relaxata si la final racita, de vai si-amar de capul meu. Acum sunt mai bine si in cazul in care simtiti ca sunteti "curtate" de vreo viroza va recomand din suflet Theraflu. A fost singurul care m-a scos din impasul in care m-am aflat.
    Dar, sa incepem cu inceputul.


    Ziua de luni a inceput cu iz de primavara, atat afară cat si in vestimentatia mea. Sa ne intelegem, fusta nu este sifonata, asa e modelul, ok (asta doar pentru ca mi s-a atras atentia din cauza aspectului neglijent al acesteia :)))?

     Si daca tot e primavara, atunci e timpul pentru o noua colorare a parului. Am combinat cele doua nuante de La Riche Directions iar rezultatul a fost fix pe placul meu. Review aici.

    M-a luat prin surprindere, m-a invaluit iar eu am subestimat-o. Gripa din acest an a fost nemiloasa si zau ca nu mai aveam mult si ceream indurare.

    O cafea + o priveliste feerica = inceputul unei zile de nota 10.

     Una dintre descoperirile din ultima perioadă a fost, BB Cream-a Bioderma, un produs de nota 10. Acopera impecabil, se adapteaza nuantei tenului si rezista pana la demachiere. Zece, zece, zece!

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania! Sper ca v-a placut episodul de azi si in cazul in care doriti sa va delectati cu mai multe poze, ma gasiti pe... Instagram-@bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like