10 pentru inspiratie...

marți, aprilie 04, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    A venit primavara, primavara adevarata cu copaci infloriti, raze prietenoase si izuri proaspete din ce in ce mai intense. Yay! In sfarsit!
    Nu stiu daca am mai avut parte de vreun an in care sa-mi doresc atat de mult ca acest anotimp sa ne cotropeasca. Sau, oare spun asta in fiecare an? Hmmm...
    Odata cu aceste zile minunate am decis sa resuscitez putin una dintre rubricile pe care le indrageati, cea dedicata inspiratiei vestimentare pentru ca aceasta e perioada schimbarilor, moment in care scoatem hainele mai subtiri de la naftalina dar in acelasi timp studiem si piata, face cate o investitie si bineinteles ne uitam in stanga si-n dreapta pentru a vedea ce se mai poarta. Desi nu sunt o "sclava a tendintelor" imi place sa observ trendurile iar faptul ca observ ca tinutele sporty-chic se tin tare pe pozitii, nu poate decat sa ma bucure.
    In ultima perioada apelez fie la tinute mai elegante carora le adaug cate o nota personala (culoare, nebunie, ghidusie pentru ca altfel n-as fi eu), fie trec la adidasi pe care-i port in combinatii de diverse feluri. Imi place sa apelez la tinute care sa ofere picioarelor mele confort si lejeritate iar restul... e munca de creatie si de indrazneala.


     Pentru postarea de astazi am ales zece tinute care mi-au atras atentia in timp ce ma blimbam agale pe internet si care m-au cucerit fara drept de apel. Sper sa va placa si sa va inspire.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

    Nu stiu care este preferata voastra dar eu va spun sincer ca-mi plac toate. Imi plac combinatiile de culori, texturile folosite, combinatiile mai putin obisnuite pentru persoanele care abordeaza stiluri clasice. Mda, toate sunt pe gustul meu.
    Voi ce parere aveti despre acest stil? Il abordati sau preferati sa purtati adidasi doar cand faceti sport sau mergeti la o iesire in aer liber?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like