OOTD: O seara de mai

joi, mai 04, 2017 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    I-am vazut, prima oara-ntr-o seara de mai.
    I-am placut, erau roz si nu aveau scai.
    Parca ma cunosteau, dupa mine strigau
   Ca si cand vara ar fi venit.

    Sper ca am reusit sa va fac sa zambiti cu mica mea adaptare dar cred ca in acelasi timp am reusit sa va fac curioase in legatura cu subiectul postarii de azi. Ei bine, nu era chiar luna mai in momentul in care am descoperit tenisii de care m-am indragostit dar povestea de dragoste e similara. Hoinaream pe site, ma plimbam de colo, colo cand mi-am spus ca as putea sa arunc o privire si la sectiunea incaltaminte bonprix.
    Un singur click m-a directionat spre incaltamintea sportiva si-apoi am inceput sa dau alene din scroll. Tiptil, faa graba am analizat toate perechile de incaltaminte care-mi delectau privirea si-apoi, dintr-o data niste tenisi superbi din toate punctele de vedere mi-au atras atentia.  Fluturasii in stomac sunt nimic fata de tot ce am simtit in momentul in care le-am admirat detaliile si singura necunoscuta ramasa in ecuatie a fost alegerea culorii. Sa fie nuante deschise, sa aleg o varianta mai sigura si sa aleg o nuanta mai serioasa? Hmm... Prea greu! Totusi, rozul antic m-a starnit cel mai mult interesesul si acel Bingo! mult asteptat nu a intarziat sa apara.
    Mi-a fost teama, recunosc, ca nu cumva sa ma trezesc cu un roz mai intens decat imi doream dar am riscat si ma bucur enorm ca am facut acest lucru. Nuanta lor este absolut suberba, marimea corespunde cu cea prezentata in tabelul de marimi, sunt deosebit de frumosi si foarte comonzi. Nici nu pot sa-mi mai doresc altceva de la o pereche de tenisi si de cand ii am, ii port aproape tot timpul (sper sa nu mai vina ploile!).
     Cred ca nu v-am plictisit cu mica mea poveste dar simteam nevoia sa va impartasesc intreaga experienta inainte de a va prezenta si modul in care am ales sa-i port.


    Mi-am dorit ceva lejer, usor de purtat in aceasta perioada in care temperaturile ne cam dau batai de cap asa ca am ales o rochie foarte lejera ale carei maneci pot fi suflecate pentru o libertate de miscare mai mare. Pentru ca lungimea sa este destul de inselatoare am apelat la o pereche de pantaloni scurti care sa-mi ofere un dram de siguranta in fata... rafalelor de vant din Sibiu si totul a fost mai mult decat multumitor.
   Lejera si confortabila, o tinuta perfecta pentru hoinareala dintr-o zi si-o seara de mai.


   Am purtat:
Rochie - YoShop;
Tenisi - aici;
Ochelari de soare - Decathlon.

Mai tarziu, nici pe ei anii nu i-au iertat,
Ea purta ochelari, ei erau... roz pudrat.
Sedeau langa copii, senini ca-n prima zi.
Si se gandeau la o seara de mai...

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like