InstaMania #112

luni, iunie 19, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Printre stropi usori de ploaie, raze arzatoare si zile cu iz de cirese am trecut peste o noua saptamana plina de aventuri. Ca de obicei, agitatia cotidiana si-a facut simtita prezenta iar jongleriile pe care le-am facut incercand sa profit de fiecare clipa au fost demne de un circar profesionist.
    Da, am farmecul Festivalului International de Teatru din Sibiu ma face sa fiu mai visatoare, mai "cu capul in nori". In ultimele zile am avut placerea de a ma delecta cu portii de spectacole deosebite, bucurandu-ma de culorile Sibiului, "impodobit" in straie felurite venite din toate colturile lumii. Tare frumos a mai fost! 
   Acum, astept sa vad ce evenimente minunate ni se mai pregatesc si in acelasi timp, va invit la un nou episod din InstaMania.

    Daca tot vorbeam despre Sibiu si FITS, unul dintre cadrele surprinse "in goana mare" deoarece fiecare spectacol e diferit, rapid si trebuie sa fii mereu "in priza" pentru a putea sa faci si cate o poza.

    Specialitatile apicole create pentru rasfatul pielii din jurul ochilor de la Complex Apicol Veceslav Harnaj au ajuns si in gherutele mele si au intrat in teste in aceeasi zi.

    Dupa o saptamana aglomerata o portie de alergare a fost binemeritata. Trebuie sa recunosc ca  temperaturile ridicate mi-au cam dat batai de cap dar nu m-am lasat si am reusit sa ating un prag pe care nu-l mai atinsesem de ceva vreme. Acum sper sa reusesc sa ajung la 10km. Tineti-mi pumnii!

   Si daca am scapat de cateva calorii, le-am recuperat rapid pentru ca... in weekend totul e permis.

    Cum am ajuns in DM, cum am inhatat doua produse ieftine si bune. Nu regret nimic si zau ca m-as mai intoarce sa mai iau cateva bucatele din fiecare. Si nu, nu vazusem ca Farmec, crema hranitoare de Craciun face parte dintr-o editie limitata de Craciun dar cred ca si daca as fi vazut as fi luat-o. 
P.S: E fooooarte buna!
 
    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania. Sper ca v-a placut si episodul de azi si ca de obicei, daca doriti sa va delectati cu mai multe imagini, va astept pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like