Review: Cupio goodies

sâmbătă, iulie 01, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    In luna mai am avut placerea de a primi cateva produse Cupio, produse care imi starnisera interesul de ceva vreme. Si cum una dintre marile mele pasiuni e nail art-ul nu am putut sa nu ma indrept spre produse destinate rasfatului unghiutelor.

  Intr-o paleta de culori vesela si electrizanta, lacurile de unghii Cupio iti atrag atentia de la primul click. Eu m-am indreptat spre gama Cupio and the city iar nuantele pe care le-am ales au fost influentate de sezonul cald si pasiunea pe care incep sa o dezvolt (din nou) fata de nuante rosiatice.
Singapore

Tahiti
  
    Cantitatea generoasa (15 ml) este un plus, din punctul meu de vedere iar consistenta cremoasa si aplicarea usoara nu pot decat sa ma bucure. Eu m-am jucat putin cu ambele nuante pentru a putea vedea cat de usor se aplica. Si asa a fost! M-am bucurat de o manichiura vesela, conceputa cu ajutorul placutelor BPS iar realizarea sa a fost mai simpla decat cuvantul CUPIO.


     De cand am primit-o, baza pentru manichiura e prezenta in permanenta in ritualul meu iar unghiutele mele sunt recunoscatoare pentru protectia suplimentara pe care le-o ofer. Prelungeste rezistenta lacului de unghii, ingrijeste unghia aparand-o de aparatia petelor inestetice si pot sa spun ca, de cand o folosesc unghiile mele nu se mai exfoliaza atat de grav ca pana acum.

    Uleiul pentru cuticule mi-a atras atentia datorita sistemului sau de dozare, deoarece pipeta mi se pare extrem de utila. Mi-au trebuit cateva incercari pentru a ajunge la metoda optima de dozare dar si cand am reusit, nu mi-a mai venit sa renunt la acest ulei. Aroma sa de mere este atat de proaspata si apetisanta incat de fiecare data cand il utilizez imi vine sa imi rontai unghiile. Da, atat de bine miroase!
    Inmoaie si hraneste cuticulele, facandu-le usor de "manevrat" asa ca nu pot decat sa ii ofer nota maxima.

    In concluzie, ma bucur ca am avut ocazia sa testez aceste produse, preturile modice si cantitatea generoasa le ofera multe puncte in plus, sunt multumita de ele si in cazul in care va tenteaza si pe voi, le puteti gasi in magazinul online cupio.ro.

Voi le-ati incercat? Ce parere aveti despre ele?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like