InstaMania #116

luni, august 14, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    E luni, iar aroma unei cafele savurate in tihna, fara niciun strop de graba (ca doar e vacanta, nu?) nu se compara cu nimic. Si ca sa fiu cu adevarat relaxata, mi-am preparat o masca pentru fata si continui sa ma rasfat in compania unei lumanari parfumate. Cum sa nu-ti vina pofta de scris?
    Saptamana care s-a incheiat a fost una dintre cele mai usoare saptamani din acest an, m-am bucurat de putina liniste si am incercat sa ma rup de grijile cotidiene. Am citit, am calatorit si am incercat sa profit de fiecare clipa libera. Simteam nevoia unor zile libere si in sfarsit am avut parte de ele asa ca in episodul de astazi avem... liber la relaxare!

    Cand iti doresti sa uiti de tot si de toate, ia o carte, fugi in parc sau undeva in aer liber si intra in lumea unor personaje simpatice. Eu m-am delectat cu o carte usoara, cred ca cea mai usoara carte scrisa de Jojo Moyes (al carei stil se apropie din ce in ce mai mult de cel al Ceceliei Ahern - vorba Deenei) - Un barbat si o femeie.

   Outfitul saptamanii (click aici in cazul in care l-ati ratat) a fost unul lejer, care s-a potrivit manusa cu starea pe care am avut-o in ultimele zile.

    Excursia pe care am facut-o in Maramures a debutat cu o vizita la Manastirea Barsana, unde pe langa caldura toropitoare am descoperit si liniste, pace si un peisaj inedit.

   Cascada Cailor astepta de ceva vreme pe bucket list asa ca ma bucur ca am reusit sa o bifez. Din pacate debitul apei nu era prea impresionant dar am vazut cea mai inalta cascada din tara, am urcat pentru prima data cu telescaunul, m-am bucurat de frumusetea muntilor si pot sa spun ca am avut parte de o zi pe cinste.
    Traseul este usor, se parcurge rapid asa ca daca ajungeti prin zona, n-ar trebui sa o ratati nici pe ea, nici lacul Stiol iar ca un mic pont, fie alegeti traseul care merge spre lac iar apoi coborati spre cascada (traseul e destul de abrubt), fie intoarceti-va pe acelasi traseu si indreptati-va spre cascada. In cazul in care veti merge la cascada iar apoi veti urca pe triunghi rosu spre lac veti alege un traseu prea solicitant care va va obosi si nu veti putea sa va bucurati de frumusetea muntelui asa cum se cuvine.

    Romania magica a fost imortalizata in lumina apusului si m-am bucurat ca am putut sa va arat si voua o mica particica din frumusetea acestei zone.

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania!
    Va doresc sa aveti parte in continuare de o mini-vacanta reusita si sa o petreceti asa cum va doriti!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like