Wishlist - 10 lucruri pe care nu le-am facut niciodata

duminică, septembrie 17, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Sau as putea sa spun - Blogule, blogutule, ce mai faci dragutule? Ca de cand nu ne-am vazut, multa vreme a trecut...
    Bine, eu l-am mai vazut dar voi n-ati mai zarit prea multa activitate prin ograda mea. 
    Astazi, datorita Ellei, am decis sa ma mobilizez si sa accept provocarea pe care mi-a lansat-o - un wishlist cu 10 lucruri pe care nu le-am facut niciodata. Am multe idei, dar trebuie sa recunosc ca nu am conceput niciodata un bucket list in adevaratul sens al cuvantului. Am conceput liste de dorinte in materie de cosmetice, haine, calatorii dar o lista cu lucrurile pe care nu le-am facut niciodata n-am incropit. Si acum, a venit momentul adevarului. O sa sap adanc in sufletul meu si o sa scot la suprafata 10 dintre dorintele cele mai arzatoare. Sunteti pregatite?

    Pfuu! Nu credeam ca o sa am atatea emotii si ca o sa-mi fie atat de greu. Eram sigura ca o sa va prezint o lista cu multe calatorii si pana la urma am reusit sa concep un amalgam de idei.
1. Nu puteam sa incep decat cu o dorinta care-mi arde-n inima de foarte multi ani. Mi-as dori sa vizitez Egiptul, sa-i descopar enigmele si misterele. Mi se pare fascinant!
Sursa

2. Bugee jumping - o alta dorinta pe care-o am din clasa a 8-a cand am fost intr-o excursie in Franta iar intr-un parc de distractii erau cativa tineri care se delectau cu aceasta activitate. Dupa ce le-am vazut sclipirea din privire, teama si entuziasmul cu care urcau tot mai sus si toate trairile care insoteau acea cadere libera, mi-am spus ca trebuie sa incerc si eu.
3. Imi doresc sa incerc cate o delicatesa specifica fiecarei bucatarii din lumea aceasta mare si frumoasa. Nu stiu daca v-am spus pana acum dar, imi place tare mult mancarea si-mi place sa experimentez lucruri noi asa ca da, vreau sa gust din fiecare cate putin.
Sursa

4. Chiar daca iubesc muntele, mi-as dori sa imi petrec un concediu pe o insula exotica, sa stau si sa ma relaxez pe un sezlong, la umbra unui palmier generos, delectandu-ma cu un cocktail aromat.
5. Si daca tot vorbeam de munte, mi-as dori sa ajung si prin Dolomiti, sa cutreier in lung si-n lat potecile lor si sa iau cu mine cat mai multe amintiri frumoase.
Sursa

6. Tot in aceeasi categorie includ si traseele via ferrata care ma fascineaza dar pe care nu le-am parcurs pana acum. Ei bine, nu e timpul pierdut! Sunt convinsa ca pana la urma voi ajunge sa parcurg macar unul.
7. Cred ca toate doamnele si domnisoarele din generatia mea (si nu numai) care au vazut Dirty Dancing viseaza la un dans in apa, la piruete, nebunii si... eh, nu mai continuam. Daca ati vazut vazut filmul, ma veti intelege. 
Sursa

Pana atunci, ma multumesc cu clasicii tenisi albi pe care-i port gandindu-ma la Baby si uneori, atunci cand nu ma vede nimeni, mai fac si cate-o schema de dans asemanatoare cu cele pe care le facea ea pe pod sau pe scari. Hahahah!
Sursa

8. La fel ca si Ella, mi-as dori sa experimentez o excursie cu rulota. Fara grija cazarilor, fara ganduri, doar cu rezervorul plin, o harta si mult entuziasm. 
9. De asemenea, pe lista mea se afla si o mica expeditie cu balonul. Nu stiu cat de palpitanta e, dar cu siguranta mi-as dori sa o trec in palmaresul meu.
10. Stiti ce n-am mai facut si mi-as dori? Un offroad cu ATV-ul (pe munte, evident). Mi-ar placea la nebunie sa ma bucur de senzatiile pe care ti le ofera o experienta de acest gen.

    Cam atat pe ziua de azi. Sper ca v-a placut postarea de azi si sunt tare curioasa daca dorintele voastre coincid cu ale mele. Abia astept sa va citesc comentariile.
    Ella, iti multumesc pentru leapsa. Ai reusit sa ma dezmortesti! :)

Kiss Kiss si o duminica de vis!

You Might Also Like