InstaMania #121

luni, noiembrie 06, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    Radeam mereu de italieni in momentul in care auzeam povesti despre modul in care se infofolesc daca temperaturile scad sub cinci grade (cred ca stiti si voi povestile, nu-i asa?). Ei bine, anul acesta simt ca incep sa-i inteleg... Nu stiu cum dar, cum am simtit izul "gerului" la 0 grade si primii fulgi de nea, am sarit in UGG-uri, mi-am luat geaca si caciula si abia dupa aceea m-am simtit pregatita sa ies din casa. Ce sa mai spun ca am fugit la Auchan si mi-am achizitionat cei mai pufosi botosei si daca tot eram in zona si o pijama plusata ca sa fiu sigura ca frigul n-o sa ajunga la mine. Sa fie anul asta mai deosebit sau... e doar varsta? Astept cu interes raspunsurile voastre si tare-mi doresc sa spuneti ca prima varianta e cea corecta. Ha! Ha!
    Revenind la oitele noastre care inca nu au inghetat, saptamanile trecute au fost incununate cu de toate. Surprize, putin sport, ceva lectura, dulciuri si... o sa vedeti voi in randurile care urmeaza.

    Trebuia sa incep cu performanta cu care nu m-am mai laudat pana acum. Am reusit sa alerg o distanta care ma face sa ma simt destul de mandra de mine si sa imi doresc sa mai las lenea la o parte pentru ca miscarea sa aiba de castigat.
   S-a intamplat fix saptamana trecuta! Zapada ne-a surprins pe toti si zau ca nu m-am suparat in clipa in care am vazut ca dispare. Fugi, iarna! Fugi! Inca nu e momentul tau!

    Trei produse de la Vipera Cosmetics au intrat in casa mea si abia am asteptat weekend-ul pentru a le fotografia si testa. Mai multe detalii in curand.

    Joi am avut o intalnire de gradul 0 cu Deena la un latte macchiato - ca de obicei. Tare dor mi-a fost de ea si abia astept sa repetam experienta!

    Poti sa refuzi cateva gogosi de la Donuterie intr-o zi de vineri? Nu, normal ca nu!
    Unul dintre colegii mei de serviciu si-a serbat ziua cu aceste delicatese iar eu am profitat de fiecare sortiment. #dietstartsmonday ok?

    Fa a dat startul unei campanii minunate iar eu am fost una dintre persoanele alese pentru a darui momente FAntastice, respectiv un set cadou compus dintr-un gel de dus si un deodorant. Ambele variante au o aroma pur si simplu delicioasa si abia astept sa-mi fac prietena sa zambeasca.

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania. Ar mai fi fost multe de povestit dar, zau ca nu vreau sa va plictisesc. Oricum, in cazul in care doriti sa vedeti mai multe imagini, va astept pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

 Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like