Ochi si buze de la Vipera Cosmetics

sâmbătă, noiembrie 18, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    La inceputul acestei luni in casuta mea s-au adapostit cateva produse apartinand brand-ului Vipera Cosmetics iar despre cele destinate ochilor si buzelor va voi vorbi in articolul de astazi (unghiutele vor beneficia de un tratament diferentiat, ca de obicei).
    Mi-au atras atentia din momentul in care le-am vazut in cadrul articolelor promovate pe Social Media si tare mult m-am mai bucurat in omentul in care coletul cu produsele "veninoase" a ajuns in posesia mea.
   Si pentru ca m-am lasat foarte greu cucerita de rujurile lichide mate din cauza unor experiente (senzatii) mai putin placute cu buzele mele, dar si cand le-am dat o sansa mi-au devenit mini-obsesie, n-am putut sa nu-mi indrept atentia spre Lip Matte Color Vipera, alegandu-mi nuanta cu numarul 606. Iarna ma face sa ma indrept din ce in ce mai des spre nuante rosiatice si am simtit inca de la inceput ca ne vom intelege de minune.

    N-am stat prea mult pe ganduri si-am inceput testarea rapid, observand ca produsul nostru sugubet se aplica uniform, nu usuca buzele dar iti pune putin rabdarea la incercare pana cand se usuca complet.

   Dar si dupa ce l-ai aplicat... acolo ramane!
   Am observat ca necesita putina atentie suplimentara in zona coltului buzei deoarece tinde sa se intinda putin. Nu este genul de produs rezistent la sarut, pentru ca intensitatea sa se diminueaza in timp dar pot sa spun ca dupa 10 ore de purtare (am mancat mai atent, recunosc) era tot la locul sau. In cazul in care doriti sa scapati de orice fel de grija va recomand sa folositi un creion contur buze si problema-i rezolvata.
    Nu usuca buzele, nu am avut senzatia de piele care strange asa ca ma declar incantata de descoperirea pe care am facut-o iar nuanta, nuanta sa mi se pare adorabila.

    Pretul unui Lip Matte Color este de 30 lei iar raportul calitate/pret mi se pare mai mult decat echitabil.

    Nu stiu daca si voua vi se intampla la fel dar, in toate trusele mele de farduri, nuantele deschise, destinate bazelor pentru machiaj si uneori chiar si iluminarii sunt cele care se termina cu o rapiditate supersonica. Din acest motiv, am ales un fard bej, deschis care sa-mi ajunga mult si bine.
    Younique e gama din care face parte iar numarul sau este 223.

    Consistenta sa a fost prima care mi-a atras atentia pentru ca, cea mai mare frica pe care o am in momentul in care utilizez pentru prima data un fard mat de la o marca netestata se refera la incertitudinea vis-a-vis de modul de aplicare. M-am mai intalnit si cu farduri prafoase, greu de aplicat si de manevrat dar acesta nu se incadreaza in aceeasi categorie.
    E fin, pigmentat si usor de aplicat.

    L-am purtat atat in varianta simpla, in cadrul unor pin-up-uri de zi dar si combinat cu nuante mai inchise si s-a descurcat exemplar.
    Pretul sa este 16 lei si in cazul in care aveti nevoie de un partener de nadejde, vi-l recomand cu drag.

    In concluzie, ma bucur ca am descoperit acest brand, a fost o surpriza deosebit de placuta pentru mine si nu pot decat sa le ofer cate un mare DA produselor pe care le-am testat. 

    Voi cunoasteti aceasta marca? Ce produse va tenteaza?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like