Draga Mos Craciun...

sâmbătă, decembrie 23, 2017 bydee-make-up 0 Comments



Draga Mos Craciun,

    Stiu ca e ajun de-Ajun acum, dar eu tot m-am gandit sa-ti scriu o scrisorica mititica, mititica.
    Asa cum mi-e obiceiul in zilele de weekend, oricat de aglomerata ar fi prognoza, mi-am preparat cafeau, mi-am aprins o lumanare care are iz de sarbatoare si m-am asezat in fata tastaturii, cu forte proaspete asa, ca si cum as fi odihnita. Eh, inspiratie este iar odihna se recupereaza ca doar e vacanta, nu-i asa?

    Anul acesta a fost plin de noutati, incercari si provocari si din acest motiv am invatat sa privesc inainte, sa imi pastrez optimismul si voiosia si sa nu mai pun un accent atat de mare pe lucrurile materiale (nu ca ininate as fi pus prea mult). La finalul zilei, linistea e cea mai importanta, pacea aceea pe care o simti in momentul in care iti asezi capul pe perna si te lasi purtata in lumea viselor. Eu inca aspir la linistea aceea pe care o emani prini toti porii, starea aceea de bine pe care nu numai ca o ai tu, ci simti ca o transmiti si celor din jurul tau. Lucrez in permanenta la asta si da, acesta ar fi primul "lucru" de pe lista mea. Sa am rabdare cu mine astfel incat sa pot sa ajung in punctul pe care mi-l doresc.
Sursa

     Al doilea lucru (care nici macar nu e lucru) dar e la fel de important pentru mine este sanatatea. De aceasta data nici macar nu vreau sa ma pun pe primul loc ci daca as putea, i-as da-o cu totul bunicii mele. Pentru ea Mosule, renunt la tot! Nu-mi doresc nimic mai mult decat sa o stiu sanatoasa, "in forta" asa cum a fost intotdeauna. Se poate? Hai, spune-mi ca se poate!

      Si pentru ca nu-mi doresc ca postarea de astazi sa cuprinda lucruri care nu sunt palpabile, Mosule m-am gandit sa-ti prezint si cateva doleante fizice, ale unor produse care aduc zambete sugubete si o stare de bine oricui le-ar primi.
     Mosule, sa stii ca parfumul meu de femeie puternica s-a terminat (review aici) si in acest moment declar cu mana pe inima ca acesta este preferatul meu si ca n-o sa ma satur niciodata de aroma sa. Va trebui sa imi setez un memento si sa revin asupra acestei postari si la sfarsitul lui 2018.
Sursa
     Stiu ca dorinta aceasta-i aproape imposibila dar, o scriu, pentru ca tu esti Mos si poti sa faci ca imposibilul sa devina posibil. De cativa ani visez la celebrele bombe pentru baie de la Lush iar acum, in aceasta perioada, cand vad ca atat de multa lume vorbeste despre ele simt ca nu ma mai pot abtine. Le vreau pe toate!
Sursa
    In acest an am descoperit Lime Crime (multumesc Alexantza) iar rujurile Matte Velvetines sunt GENIALE. Cele mai bune lip stain-uri pe care le-am folosit, zau asa! Din acest motiv, Red Velvet se afla in aceasta scrisoare dar nu cred ca as comenta daca as primi si alta nuanta. Atat de mult imi plac incat cred ca as fi in stare sa port si un Raven.
Sursa
    Si cum nicio scrisorica n-are farmec fara o carte m-am gandit sa adaug si In cautarea unui destin chiar daca ultima carte scrisa de Jojo Moyes pe care am lecturat-o nu m-a dat pe spate. Am incredere ca aceasta va fi mai reusita.

Sursa
    Deci, draga Mos Craciun, in acest an te-am pus in fata unor misiuni semi-imposibile dar, dupa cum spuneam si mai sus, daca ma ajuti sa bifez punctul al doilea, restul nici nu mai conteaza. Ne-am inteles?
     Voi dragile mele, ce va doriti in acest an?
     Eu va tin pumnii sa primiti tot ce aveti pe scrisorele, ba chiar mai mult!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like