InstaMania #123

marți, decembrie 05, 2017 bydee-make-up 0 Comments



Hello ladies,

    Este ora 5, m-am trezit si m-am uitat cu teama pe fereastra. Oare va trebui sa merg la serviciu printre nameti sau am scapat si de aceasta data?
   Rasuflu usurata vazand un stratul subtire de nea asezat pe masini. Inca nu e grav. Astazi las masina acasa si merg intr-o plimbare pana la munca. Imi aerisesc motorasul suprasolicitat si ma si relaxez. Perfect! Planul a fost facut!
    Cred ca sunt dependenta de planuri. Seara inainte sa adorm ma gandesc la o sumedenie de lucruri, vrute si nevrute si incerc sa planific zilele care urmeaza in ciuda imprevizibilului care pandeste la fiecare coltisor. Concep scenarii, incerc sa fiu pregatita pentru tot ce ar putea sa intervina si abia dupa aceea ma las purtata spre taramul viselor. Dimineata, ma trezesc in forta, pregatita sa bifez tot ce aveam pe lista mentala facuta in seara anterioara. Uneori imi iese, alteori simt ca alerg degeaba si nu obtin niciun rezultat. 
    Oare sunt singura persoana care procedeaza in acest mod? Voi concepeti liste, incercati sa va organizati cat mai bine timpul sau va lasati purtate de val.
     Poate ca unul dintre factorii care a influentat si mai mult decat inainte modul in care gandesc a fost un training de time management la sfarsitul caruia am facut un mic calcul al timpului care ne-a mai ramas taind putin cate putin dintr-o sfoara. Cred ca asta m-a facut cam marcat si de fiecare data cand realizez ca nu imi petrec timpul facand ceva constructiv incep sa ma panichez desi stiu ca si momentele de respiro sunt mai mult decat recomandate. E greu cu timpul asta, zau asa!
    Dar, revenind la oitele noastre, va invit la un nou episod din InstaMania, un episod in ton cu una dintre culorile sezonului: rosu. Am observat ca majoritatea fotografiilor de astazi are cate o tenta rosiatica si cred ca venirea sarbatorilor e vinovata.

    De fiecare data cand merg pe jos la serviciu ma bucur de priveliste. Muntii Fagaras, semeti si mandri, scaldati de lumina rasaritului. Ce poate fi mai frumos?

    Cand curierul cu coletul de Yves Rocher bate la usa nu-l ignori ci il inviti inauntru, il servesti cu un ceai si incerci sa iti pastrezi calmul pana ce inchide usa in urma sa. Apoi, iti lasi entuziasul sa-si faca de cap si chitai in momentul in care descoperi colectiile Vanilie Alba si Fructe de Poveste. Yummy!

       A spus cineva ca e usor sa cucresti placa de snowboard? Nu cred!
     Zilele trecute am incercat sa-i deslusesc misterele si am dibuit cateva dar pana voi ajunge la momentul in care sa alunec pe partie ca o fiinta supranaturala mai e cale luuunga, dragile babei.

   Sambata am avut program de crafting. Am conceput coronite pentru ca acusica vin sarbatorile si trebuie sa fim pregatiti, nu-i asa?

    Rezultatul final, mai jos iar doua dintre tutorialele pentru conceperea coronitelor pot fi descoperite aici (atentie, tutoriall este din 2012 asa ca va rog sa fiti ingaduitoare) si aici.

    Si-am incalecat pe-o sa, si v-am prezentat InstaMania. Sper ca v-a placut si episodul de azi si, ca de obieci, va astept si pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like