Wishlist cu aer craciunesc

vineri, decembrie 01, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    Daca e decembrie, inseamna ca e timpul pentru liste de dorinte, scrisori adresate distinsului Mos Craciun si frecvente inundatii cu postari cu aer craciunesc. Si cum si eu ma numar printre persoanele care indragesc aceasta perioada nu aveam cum sa rezist in fata avalansei de produse specifice si sa incep luna in aer de sarbatoare cu un wishlist simpatic foc.
   Ieri, ma relaxam in fata monitorului plimbandu-ma pe diverse site-uri iar in momentul in care am intrat pe Rosegal n-am putut sa omit sectiunea destinata Craciunului. Am intrat intr-o lume vesela si colorata si trebuie ca mi-a fost greu sa ies fara sa adaug si cateva produse in cosul de cumparaturi. O parte dintre articolele care mi-au atras atentia sunt inculpatele postarii de azi si sper sa va aduca si voua aceeasi stare de bine pe care mi-au adus-o si mie.

    Puloverele cu Mos Craciun mi s-au parut intotdeauna zambete pe chip iar cel pe care l-am gasit aici se incadreaza cu brio in categoria articolelor "de cumparat".
    Reni? Da, va rog! Nu doar Mos Craciun este in centru atentiei in aceasta perioada ci si ajutoarele sale. Nu-i asa ca e simpatic si  acest pulover?
    Si daca pana acum accesoriile nu-mi starneau interesul, in momentul in care am zarit beculetele si luminitele de aici n-am mai putut sa-mi controlez entuziasmul. Sunt elegante si vesele in acelasi timp si cred ca vor aduce un plus de buna dispozitie in casele celor care le vor alege.
 In aceeasi nota, pentru cei care isi pun adesea tot felul de dorinte, am gasit si aceste ornamente in forma de papadii. Cum sa le rezisti? Deja-mi imaginez nenumarate locuri in care as putea sa le plasez si nu cred ca o sa reusesc sa le scot din cosul de cumparaturi.

Pentru cei care apreciaza vinul, acest vesmant o sa ii faca sa-l indrageasca si mai mult. Masa de Craciun va fi mult mai vesela, parol!

   Ma opresc aici, pentru ca daca ar fi dupa mine cred ca mi-as epuiza tot spatiul liber de pe blog si tot nu as termina cu produsele pe care le-as achzitiona.
   Voi cu ce va invesmantati casele? Preferati produse achzitionate sau alegeti articole handmade. Eu optez pentru ambele variante. Sa vina sarbatorile, zic!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like