InstaMania #126

luni, ianuarie 15, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Brr! Acum chiar vine iarna! Daca pana zilele trecute am avut parte doar de vreme frumoasa, soare bland si temperaturi placute acum, mi-e teama ca datele ecuatiei se vor schimba drastic. Intr-un fel ma bucur deoarece asta inseamna ca inca exista posibilitatea sa ne bucuram de primavara din martie iar anotimpurile nu sunt chiar atat de decalate dar, cine stie ce-o sa mai fie?
   Pana cand o sa imi scot nasul afara si o sa simt pe pielea mea gravitatea situatiei, mi-am preparat o cafea aromata si am inceput sa fac bilantul ultimei saptamani. A fost agitata, obositoare si plina de peripetii dar i-am supravietuit iar astazi va voi prezenta si o mica retrospectiva.

    Am inceput saptamana cu o surpriza care a venit din partea fetelor de la The Cover. Am primit un pachetel cu bunatati si cu o felicitare simpatica. Si eu va multumesc pentru frumoasa colaborare si va doresc un an plin cu bogatii de toate felurile!

    Stiu ca stiti ca mi-am propus sa mananc sanatos si sa fiu mai cuminte? Ei bine, promisiunile s-au reportat pentru saptamana aceasta deoarece am reusit sa fiu cuminte doar micul dejun dar altfel... am facut prapad (in special la dulciuri). Doresc doar sa va spun ca acest mix de la Solaris este delicios si mi-a ajuns fix o saptamana. Merita atentia voastra si vi-l recomand.

    Joi am avut parte o intalnire de gradul 0 cu Deena, am pus tara la cale, am povestit vrute si nevrute si ne-am delectat cu un lichior de oua preparat de mama ei care este extrem de talentata in tot ce tine de bucatarit si handmade. Era cat pe ce sa-l terminam si am omis faptul ca e preparat si cu putina cafea asa ca noaptea mea a fost putin cam... gri. Nu-i nimic, a meritat! Cred ca ar trebui sa-i cerem reteta si sa o publicam pentru ca aceasta delicatesa ar trebui testata de toata populatia acestei planete.

    Un citat din Mica enciclopedie Lykke mi-a atras atentia si a trebuit sa vi-l impartasesc si voua.

    Ieri m-am delectat cu inconfundabilul Guillaume Musso. Uitasem cat de captivanta este actiunea cartilor sale si ma bucur ca am pus gheruta pe Fata din Brooklyn. O carte perfecta pentru zilele in care nu vrei sa scoti nasul afara din vizuina.

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania! Sper ca v-a placut episodul de astazi si sunt curioasa si de aventurile voastre dar mai ales de modul in care va pregatiti sa intampinati temperaturile negative care ne curteaza.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like