NOTD: Mix, mix, mix!

miercuri, ianuarie 10, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Daca tot mi-am propus ca in acest an sa ma ocup mai mult de lucrurile care-mi fac o deosebita placere, aici incluzand pe primele pozitii conceperea manichiurilor diferite, n-am mai pierdut vremea si am iesit la atac cu forte proaspete. M-am indreptat spre lacuri de unghii si accesorii, le-am privit, le-am analizat si am decis sa concep un mix de modele, culori si texturi.
    Si chiar daca atentia mea se indrepta spre nuante inchise, am decis sa fiu rebela si sa folosesc culori care ma duc cu gandul spre primavara, ba chiar spre vara.Am aplicat cate un accesoriu mititel pe unghiutele colorate cu mov, un strop de oja texturata si cate un model colorat pe alte unghite astfel incat privitorul sa se intrebe care este unghia accent. Ei bine, toate sunt diferite si deosebite in propriul fel.



    Sper ca v-a placut propunerea mea si astept cu nerabdare sa imi spuneti ce culori purtati in aceasta perioada.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like