Cu si despre... Roua florilor

marți, februarie 20, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Atunci cand din inima Transilvaniei se apropie de tine cu pasi rapizi si vioi mierea de salcam din gama Roua florilor, ii deschizi usa si o intampini cu bratele deschise.
    Despre Apidava auzisem in urma cu cativa ani si, in 2015 am facut cunostinta cu minunata lor crema pentru conturul ochilor despre care v-am vorbit in acest articol, un produs pe care il recumpar si acum. Inca de-atunci mi-am dat seama ca este un brand promitator despre care vom mai auzi de-a lungul timpului. Si zau ca am avut dreptate! Produsele lor mi se par din ce in ce mai atractive si, trebuie sa recunosc ca pana in urma cu cateva saptamani, le-am dat atentie doar celor cosmetice. Ce greseala!
     In categoria produselor apicole de pe site-ul Apidava o sa gasesti o sumedenie de produse delicioase, atat in variante clasice cat si in combinatii exotice. Pe langa toate astea, dependenta de dulciuri din mine a zarit si sectiunea dedicata caramelelor si bomboanelor cu miere si i-au cam stralucit ochisorii.
     Totusi, pentru testare, am mers pe mana bunicii mele care are un slogan: Daca miere de salcam nu e, nimic nu e! asa ca Roua florilor a fost intampinata cu surle si trambite.

     Chiar daca nu are neaparat legatura directa cu continutul flaconului, trebuie sa incep cu acest aspect. Logo-ul celor de la Apidava imi place la nebunie! Albinuta stilizata face toti banii asa ca nu pot decat sa ii felicit. Mie mi-a atras atentia si sunt convinsa ca nu sunt singura sa victima.
     In momentul in care i-am vazut ambalajul, am avut cateva sentimente contradictorii dar am trecut peste faptul ca e confectionat din plastic si i-am vazut doar utilitatea. E mai usor de transportat, se dozeaza perfect fara sa am nevoie de ustensile suplimentare iar capacul sau se inchide perfect fara sa te straseze gandul scurgerii continutului pretios.


     Acum, as dori sa iti spun la ce folosesc eu mierea pentru ca fiecare incearca sa obtina tot ce e mai bun din proprietatile sale iar eu pe langa faptul ca sunt in continua cautare a noutatilor, imi place sa le si transmit mai departe.
    In primul rand, imi place sa-mi incep diminetile cu o paine parjita cu unt si cu miere. De cand eram mititica am fost rasfatata cu dulciuri sanatoase asa ca imi place sa continui traditia.
    Din acest an, am inceput sa consum in fiecare dimineata, pe stomacul gol, apa cu lamaie pentru proprietatile sale detoxifiante. Cand am nevoie de un plus de energie si dulceata adaug si putina miere iar bautura mea devine o delicatesa. De asemenea, imi place sa o consum si in timp ce sau dupa ce fac efort fizic. Ma energizeaza!
     Nu stiu daca ai incercat pana acum o masca de acest gen dar eu ti-o recomand. Piseaza o aspirina, amestec-o cu putina miere si aplic-o pe ten. Asteapta aproximativ 15 minute (sau cat te tin nervii pentru ca trebuie sa ai rabdare cu stropii care se mai preling) si clateste. Rezultatul va fi WOW! Un ten luminos si bucuros ca a beneficiat de un tratament regal.
     Dupa ce am purtat cu mandrie roscatul cel mai roscat, am decis sa renunt la el si ma pregatesc de o asca cu miere, ulei de masline si zeama de lamaie. Combinatia reuseste sa elimine treptat nuantele rosiatice, fara sa distruga firul de par. Da, e o tehnica... lipicioasa, trebuie sa ai rabdare timp de cat mai multe ore, eu am rezistat cu stoicism 4 ore dar si faptul ca am reusit sa scap putin cate putin de aceasta culoare m-a motivat sa mai incerc. Tine-mi pumnii, acum ma pregatesc sa o testez din nou!
    O multime de utilizari si beneficii, nu-i asa?
    Nu stiu daca tu esti o fana infocata a mierii dar daca esti si i-ai descoperit si alte taine, te invit sa mi le impartasesti si mie.
     Cam atat pe ziua de azi. Sper ca ti-a placut articolul meu si iti doresc sa ai parte de o zi plina de dulcegarii!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like