NOTD: Pink mood

luni, februarie 26, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Nu-i asa ca uneori si tie iti place sa sfidezi anotimpurile? Vara, cand e cald, sa porti nuante inchise si reci iar iarna, cand gerul e mai puternic sa porti pasteluri doar asa, fiindca ai pofta de ceva diferit?
    Ei bine, astazi vin cu o propunere de acest gen.
    Temperaturile sunt scazute si dardai doar cand dau cate o geana pe meteoblue.com (e site-ul meu de incredere) asa ca ma indrept spre zona sacra a lacuilor de unghii si ignor toate visiniurile care incearca sa ma prinda in mrejele lor.
   Aleg un roz antic, finut, pastelat si mat si ma gandesc cu ce-as putea sa il combin. Ma uit tot la nuante reci si, pentru a le face in ciuda decid: Astazi voi purta un roz, pur si simplu! Fara briz-brizuri, fara impopotonari! Doar roz!

    Nuanta cu numarul 010 din gama Soft Matte Trend it up de la DM este prima din neamul sau care ajunge in si pe gherutele mele. Imi place pentru ca se aplica uniform, nu trebuie sa insist deloc in momentul in care pensula-si urmeaza cursul lin pe suprafata unghiilor iar nuanta sa este exact ce imi doream. Acum intrebarea mea este: Oare ma voi recunoaste purtand nuante atat de deschise? Raspunsul va veni peste cateva zile.


    Momentan, ma bucur de unghiutele mele cu iz primavaratic si astept, astept sa apara si primele semne ale sezonului infloritor.
    Tu, ce nuante porti azi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like