Vinerea imbulinata #102

vineri, februarie 02, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Spuneti drept, va era dor de o manichiura imbulinata?
    Zau ca si mie... Mi-era dor sa imi ordonez lacurile de unghii, sa le aleg pe cele care mi se par cele mai potrivite iar api sa-mi las imaginatia sa zboare, asternand buline-n fel si chip. Da, pauza a fost mult prea lunga! :)
    Acum, dupa ce am inspirat si expirat cu aer nostalgic si cu gandul la toate imbulinarile din trecut, doresc sa va prezint ultima manichiura vesela pe care am purtat-o in aceasta saptamana. Mi-era dor de ceva haios asa ca am aplicat buline in nuante vii peste un fundal alb, ca de nea. Rezultatul mi-a fost plac si am asteptat cu nerabdare ziua de vineri pentru a va prezenta si voua mica mea "opera de arta".





     Ce parere aveti despre manichiurile vesele?
     Le purtati sau apelati la simplitate in aceasta perioada?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like