Review: Apa de parfum Calvin Klein Euphoria

joi, octombrie 09, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi, a venit randul unei povesti de dragoste cu final fericit. O poveste asemanatoare cu cea pe care am avut-o cu Amor, Amor dar cu iz diferit.
    Daca ma urmariti pe facebook atunci cred ca stiti despre ce vorbesc. Da, da …este vorba despre ultima comanda plasata pe aoro.ro. Cum sa ma abtin cand apar semne la tot pasul? Desi consideram ca am suficiente parfumuri (ba chiar mai mult, aveam pregatita comanda cu alte produse) in clipa in care am vazut ca apa de parfum Calvin Klein Euphoria la 100 ml este la oferta am schimbat automat strategia si am adugat-o in cos. Nu am putut ramane indiferenta in fata pretului promotional de 150 lei. In clipa in care curierul mi-a adus pretiosul colet mi-a venit sa-l imbratisez
    Da, avem curieri foarte simpatici, m-a sunat si mi-a spus sarmant ca are un colet pentru mine, un colet de la aoro…Sunteti la locatie? Mai intrebi?  A venit cu chitanta pregatita, stia ca-s nerabdatoare.
Ca si data trecuta, produsele erau atent ambalate asa ca nici de aceasta data nu am avut parte de surprize neplacute.
    Am deschis coletul, am desigilat cutia in care se afla micul meu prieten am ridicat capacul si am rememorat povestea noastra.
    Dar, sa incepem cu putina istorie.
    Stiati ca...totul a inceput in 1968 cu un magazin de paltoane? Imperiul Calvin Klein a fost pus pe picioare alaturi de un prieten din copilarie si s-a dezvoltat incet si sigur. Calvin Klein s-a facut remarcat de la inceput datorita stilului simplu pe care il aborda. Dupa doi ani de la deschiderea primului magazin colectiile au fost diversificate cu tinute de zi, sport si lenjerie intima iar in 1987  au dat lovitura datorita colectiilor de jeansi pe care le-au promovat prin reclame indraznete.
    Primul sau parfum unisex, CK One a fost lansat in 1964.
   Apa de parfum Calvin Klein Euphoria a fost lansata in 2005 fiind descrisa  ca un parfum pentru femei distractiv si ispititor in egala masura.
    Sa revenim la povestea noastra.Totul a inceput in urma cu mai multi ani. Cunosteam brandul Calvin Klein dar ma indreptam spre arome fresh in genul CK One iar  Euphoria ramanea invaluit intr-o aroma misterioasa pe care o simteam adesea in jurul meu (era una dintre aromele care le dadea pe spate pe colegele mele). Dupa ce am inceput sa cochetez cu arome mai puternice a inceput sa-mi atraga atentia.


    Primul lucru pe care il observi la el este ambalajul deosebit, luxos, elegant. O cutie din carton simpla, de o culoare mov te face sa te intrebi ce ascunde. Dupa ce o deschizi, zaresti bijuteria. Modul in care  i se ofera o identitate mi se pare cel mai atractiv din punct de vedere vizual.
     Chiar daca forma sa a fost conceputa avand ca sursa din inspiratie frumoasa orhidee, dupa parerea mea arata ca un material pretios brut care asteapta sa fie slefuit. In interior, se poate observa lichidul de culoarea ametistului care asteapta cu nerabdare sa fie pulverizat pentru a te invalui cu aromele sale deosebite.


    Capacul, gravat cu numele brandului mi se pare elegant si sofisticat. Totul este argintiu si daca mi se permite comparatie l-as asocia cu platina: o bijuterie din platina infrumusetata cu o piatra ametist.


Dupa ce ridici capacul si pulverizezi, incepi sa-i simti aroma misterioasa care te invaluie intr-o clipa, te ameteste si apoi te seduce treptat facandu-te dependenta de ea. Eu asta am simtit.

Note varf
tonuri verzi, curmal japonez, rodie
Note inima
lotus, orhidee
Note baza
mosc, tonuri de crema, mahon, cihlimbar, violeta.

    Unele persoane il considera puternic, agresiv si nu as putea sa ma opun acestor pareri. Este intr-adevar un parfum deosebit si in acelasi timp foarte intens. Nu poate fi purtat in orice moment al zilei (eu nu l-as folosi cand merg la cumparaturi sau la o plimbare) dar in clipa in car il aplici poti sa fii sigura ca o sa iesi in evidenta indiferent de hainele cu care esti imbracata (cred ca ar putea sa ii seduca si pe juratii de la Vocea Romaniei...).
Persista pe durata intregii zile, chiar daca pulverizez doar de trei ori (zonele cheie - lobul urechii si incheitura mainilor). In primele ore se simte o aroma intensa care se simte in toata incaperea iar apoi aceasta este usor temperata. Eu il incadrez in categoria floral-lemnos.

    Il consider potrivit oricarui anotimp chiar daca de obicei prefer aromele puternice in perioada sezonului rece. Eu l-am folosit cu drag si spor si vara iar sentimelete au ramas neschimbate.
    Chiar daca nu am avut niciun dubiu referitor la provenienta sa, l-am verificat si pe checkcosmetics.net si am constatat ca aroma mea euforica este proaspata, fabricata in februarie 2014. 
    Daca va plac aromele misterioase si seducatucatoare, vi-l recomand cu cea mai mare placere.
In cazul in care nu v-am convins, sunt sigura ca spotul publicitar o sa va atraga atentia. Scurt si la obiect, te face sa-ti doresti aroma speciala dupa fix 32 secunde.



    In concluzie, daca sunteti amatoare de arome puternice si seducatoare si nu ati incercat pana acum apa de parfum Calvin Klein Euphoria sunt de parere ca merita o sansa. Eu i-am acordat-o si nu regret nicio clipa alegerea facuta. Este si va ramane in continuare in topul preferintelor mele.

   Acum, pot sa va spun ca datorita promovarii prin reclame televizate, o noua aroma ma face curioasa. Datorita ambalajului deosebit care dupa parerea mea concureaza cu succes cu cel al Euphoriei si datorita aerului sau misterios. Stiti despre ce e vorba?
    Apa de parfum Calvin Klein Reveal este cea care ma face sa-mi pregatesc wishlistul pentru sarbatorile de iarna pentru ca sunt convinsa ca ma va seduce.
De ce folosesc din nou cuvantul seductie? Priviti spotul publicitar (sunt una dintre persoanele care se lasa convinse de o reclama bine facuta)!



    Cred ca, cu aceasta ocazie ati reusit sa ma cunoasteti mai bine, observandu-mi preferintele si aromele care ma conving de fiecare fiecare data. Sper ca v-a placut articolul de astazi, e diferit dar mi-a placut la nebunie sa va invit la o calatorie prin frumoasa lume a parfumurilor semnate Calvin Klein.

   Voi ati incercat Euphoria? Dar Reveal? Ce prere aveti despre aromele Calvin Klein?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like