NOTD: Christmassy

joi, decembrie 28, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Acum, ca febra sarbatorilor a inceput sa se diminueze si putem sa rasuflam usurate, m-am gandit sa va prezint manichiura pe care am purtat-o in aceasta perioada. Nu pot sa spun ca sunt o fana a rosului dar in acest an l-am purtat cu drag pentru ca mi s-a parut ca se incadreaza perfect in peisaj.
   Dupa baza si rosu-corai am aplicat si cateva ornamente migaloase care mi-au pus putin rabdarea la incercare dar, ce nu facem noi pentru o manichiura frumoasa? M-am strambat, m-am incordat si incetisooor le-am aplicat (ca un pont: daca doriti sa aplicati jucarii de acest gen, folositi un instrument pentru punctare, cu lac transparent aplicati cate o bulina in zona in care doriti sa le plasati si cu surplusul de lac transparent care a ramas peacesta puteti sa culegeti fiecare accesoriu in parte fara sa va chinuiti prea mult. in cazul in care doriti sa postez un tutorial, ordonati si voi executa!).
      Toata afacerea a fost finalizata prin aplicarea unui top-coat iar manichiura m-a facut sa zambesc, ascunzandu-mi vinovatia de fiecare data cand imi intindeam tentaculele spre cozonaci si prajituri.



    Care a fost culoarea voastra in acest an? Rosu sau ati optat pentru altceva?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like