Review: Dizolvant lac de unghii Cien

miercuri, iulie 04, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    In sfarsit a venit si randul Dizolvantului pentru lac de unghii Cien la review. Am acest produs din aprilie si am tot amanat momentul review-ului fara un motiv anume. L-am cumparat deoarece am "auzit" doar lucruri bune in blogosfera despre el si nu regret alegerea facuta.
    Dizolvantul poate fi achizitionat din lantul de magazine Lidl si arata in felul urmator:



Ingrediente:


Producatorul il descrie ca un produs rapid si eficient.

Parerea mea:
- primul lucru care l-am observat si mi-a placut la acest produs a fost, bineinteles ambalajul, care mi se pare foarte practic datorita capacului de dozare (cred ca m-am exprimat corect), care permite folosirea cantitatii optime de dizolvant si nu curge astfel incat poate fi luat oriunde fara gandul unei experiente mai putin fericite;
- dupa parerea mea, curata bine unghia, nu am avut nevoie de cantitati mari din produs decat la ojele cu sclipici despre care toata lumea stie ca sunt mai incapatanate;
- datorita capacului de dozare se consuma o cantitate mica din produs (il am din aprilie si am consumat jumatate de sticluta);
- se comercializeaza in 2 variante clasic - cu acetona, de culoare albastra (cel pe care il am) si fara acetona, de culoare roz;
- are un miros destul de placut (am intalnit si alte produse care miroseau mai bine),  nu am simtit mirosul acela clasic al acetonei;
- are o cantitate de 200 ml;
- pretul este de 6.5 lei;
- termen de valabilitate 05.2014.

In concluzie, sunt multumita de acest produs, isi face bine treaba, raportul calitate/pret mi se pare foarte bun. Dupa ce o sa il termit voi incerca si varianta fara acetona.

Voi ati folosit acest dizolvant? Ce parere aveti despre produsele Cien? Eu una sunt foarte multumita.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: