Draga Mos Craciun

marți, decembrie 18, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Draga Mos Craciun,

    In acest an am fost foarte cuminte si ascultatoare, nu am facut prostii (mari) si am incercat sa nu supar pe nimeni (sper ca am si reusit). Din acest motiv iti scriu si eu o scrisorica cu ce mi-as dori sa asterni sub bardutul meu in seara de Ajun.
   O sa incep cu ce imi doresc cel mai mult in acest moment in materie de beauty:
- Toata lumea are cel putin unul asa ca Mosule, daca citesti scrisorica mea te rog sa il memorezi, bine? Creionul Nyx Jumbo Milk este primul pe lista mea. Din toate review-urile citite am inteles ca face minuni si atre mult mi-as doori sa vad si eu de ce este in stare.

Sursa
- De asemenea mi-ar placea sa incerc si eu minunatele gene false Red Cherry. Am inteles ca arata extraordinar si natural.


Sursa

-  Daca pana in Ajun nu ajungi la standul Essence cu aprovizionarea, atunci trebuie neaparat sa cauti la alte standuri din alte orase oja Jacob's Protection pentru ca in Sibiu nu am gasit-o si din swatch-urile vazute mi se pare divina.

Sursa
- Stiu ca ojele au devenit o boala pentru mine, dar daca ajungi prin preajma unui stand Flormar te rog sa imi alegi si mie o oja ( din cate am inteles, este un lucru bun faptul ca nu am un stand Flormar in oras deoarece dauneaza grav portofelului);

Sursa
- Am inteles ca lotiunea micelara Bioderma H2O este nemaipomenita, asa ca o adaug si pe ea pe lista;

Sursa

 - Mosule, mai am pe lista cu carti "de citit":  Pe ariple vantului si Cinzeci de umbre ale lui Grey, ma ajuti sa le bifez?

Sursa
- Si nu in ultimul rand, as dori tare mult lumanarea Glade cu cafea pe care bineinteles ca nu o gasesc...

Sursa
    Ahhh si Mosule, imi doresc o noua hainuta pentru blog, stiu ca ajutorul tau mai mult sau mai putin IT-st lucreaza pentru a ma face fericita, dar m-am gandit sa te atentionez sa nu uiti doleanta mea.
    Aceasta ar fi lista mea dra Mos Craciun. Sper ca ai observat ca nu imi doresc multe, ci mai mult marunte asa ca te rog sa nu ma uiti.

    Voi i-ati scris Mosului? Ce doriti sa  va lase sub bradut?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: