Wishlist: MUA Products

vineri, ianuarie 18, 2013 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Observ cu bucurie in suflet ca MUA se apropie cu pasi grabiti si hotarati de pragul de 50000 de like-uri (au depasit 48500), asa ca astazi incerc sa finalizez lista cu produsele de care am cu adevarat nevoie.
    O sa incep cu paletele, pentru ca, daca pana acum eram hotarata ca Glitterball este unica pe lista, privind problema dint-un alt unghi...am zarit-o si pe  Glamour Days. Greu...stiu...

Glamour Days - Sursa

Glitterball - Sursa


    La capitolul rujuri, mi-a fost greu sa ma decid si sa ma opresc dar...am hotarat sa adaug pe lista Shade 3 - sper sa fie fucsia si Shade 13 care este laudat ca cel mai frumos rosu.

Sursa


    Blush-ul  cu numarul 6 este din nou foarte laudat asa ca, a fost adaugat fara prea multe intrebari pe lista.

Sursa

    Parca m-ar tenta si niste pensule in special Eyeshadow Contour Brush.

Sursa

    Si inchei cu un Eyeliner gel inca nu sunt decisa 100% daca il voi achizitiona sau nu.

Sursa


Acestea sunt produsele care le am pe lista, incerc sa ma limitez doar la ele desi, de fiecare data cand intru pe site alte produse imi fac cu ochiul.

Pe voi a tenteaza produsele MUA? Daca de, ce se afla pe listele voastre?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like