Happy B'day to By Dee makeup and more...

marți, februarie 12, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi este o zi speciala pentru mine si pentru blogul meu. Astazi By Dee make-up and more... implineste un anisor de existenta, sunt atat de mandra in momentul in care scriu aceste randuri.... As dori sa scriu mai mult dar mi-e teama sa nu va plictisesc asa ca o sa incerc sa prezint subiectul "scurt si la obiect"!
 
Sursa

     Un an in care am invatat multe, am incercat sa devin mai buna, sa ma autodepasesc la fiecare postare, sa arat ca si la 28 de ani se poate...  
    Peste 300 postari, diverse colaborari si multe bucurii. Asta a insemnat primul an de blogging pentru mine. Sa nu va ganditi ca totul vine de la sine, nuuu. E nevoie de multa munca, ambitie si uneori renuntarea la clipe de rasfat, "ieseli" sau somn (adesea in cazul meu) pentru a obtine calitatea.
    Prima persoana careia doresc sa ii multumesc este prietenul meu. Da, fara el, fara sprijinul si ajutorul lui nimic nu ar fi fost posibil. El se ocupa de toate aspectele tehnice ale acestui blog, el e prima persoana pe care o sun (in cazul in care nu este langa mine) in cazul in care ceva nu merge bine. El e persoana care ma suporta (da, am spus bine ma suporta) in timpul "sedintelor foto", moment in care ma transform intr-o "photozilla" si inghite in sec la toate mofturile mele. Marius, esti THE BEST!
     Prin intermediul acestui loc al meu, am cunoscut o multime de persoane minunate, care se intorc mereu sa imi citeasca randurile si sa imi lase cate un comentariu, care sunt aproape de sufletul meu si carora doresc de asemenea sa le multumesc.
    Nu in ultimul rand, as dori sa le multumesc bloggeritelor, pe care le consider deja prietenele mele, care au fost alaturi de mine inca de la inceput cu o incurajare dar si cu cate o critica si m-au ajutat sa cresc, sa evoluez.
    Va multumesc tuturor si sper ca si anul viitor sa ne vedem aici!

Kiss Kiss si nu uitati sa zambiti!

You Might Also Like