LOTD: Inspired by...Corina

luni, februarie 25, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Saptamana trecuta am vazut noul clip al Corinei iar machiajul mi-a placut foarte mult (de coafura nu mai spun nimic...as vrea sa o iau pe Geta Voinea acasa si n-o mai las sa plece!).
    Mi-am amintit din nou de eyelinerul Berlin rocks de la Essence care a fost scos din productie si nu l-am mai gasit nicaieri si m-am enervat! Mi-am spus ca trebuie sa obtin o culoare cele putin la fel de frumoasa cu ajutorul fardurilor pe care le am in dotare. Am combinat doua nuante de fard mov umezite iar cu ajutorul pensulei MUA E2 le-am aplicat excelent.
    Eu am fost multumita de rezultat, mi-ar fi placut sa reusesc sa fac si o coafura mai speciala dar din pacate m-am trezit cu doua maini stangi care nu au vrut sa ma ajute. Sper sa va placa!







Close-up:



Produse folosite:


Machiaj ochi:
- Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Primer P2;
- Paleta Coastal Scents Prism Palette
- Mascara Maybelline - Cat Eyes - Black;
- Creion Ada - Alb;
- Gene false Princess Eyelashes;
- Kit sprancene MUA.

Machiaj ten:
- Fond de ten Oriflame  - Ever Lasting  - Nuanta Nude Pink;
- Pudra translucida MUA - Matte Perfect;
- Blush MUA - Shade 06.

Machiaj buze:
- Ruj MUA - Shade 03.

Deci, ce parere aveti? Va place machiajul meu?
Va las, dar nu inainte de a va invita sa vizionati si clipul care m-a inspirat:



Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!









You Might Also Like