Review: Sampon uscat Balea Trend it up

marți, martie 19, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cred ca cei de la Wash'n Go aveau reclama aceea cu "Scapa de elastic!" (daca ma insel va rog sa ma corectati). Ei bine, cred ca acest slogan este mai mult decat potrivit pentru samponul uscat Balea -Trend it up!.
    Am vazut o multime de laude la adresa lui prin blogosfera iar cand m-am decis sa il achizitionez nu l-am mai gasit pe rafturile DM-urilor din Sibiu (P.S.- D.M. Sibiu de pe Soseaua Alba Iulia este mai bine aprovizionat decat D.M. Shopping City). Si l-am vanat, l-am tot vanat...pana am reusit sa il achizitionez.  
    L-am testat iar astazi va voi impartasi experienta mea (stiu ca v-am promis acest review cu mult timp in urma, dar uitam mreu sa fac pozele "before-after").
    Problema mea cu sebumul nu mai este un secret, parul meu arata bine maxim 36 ore dupa care sunt nevoita sa il prind. Cu ajutorul acestui sampon am rezolvat problema zilei cu numarul doi (intotdeauna il spal seara). 
    Are un miros placut proaspat - pudrat.
    Ambalajul mi se pare o combinatie intre vesel si elegant care te atrage din momentul in care il vezi pe raft.


   Sistem de pulverizare:


Ingrediente:


Pretul mi se pare accesibil, 11 lei pentru o cantitate de 200 ml.
Acum sa va demonstrez de ce imi place.
Parul meu dupa doua zile arata in felul urmator:


Am pulverizat samponul uscat - avand in vedere faptul ca sunt blonda, ma pot considera norocoasa, deoarece dupa aplicarea samponului parul meu arata "nins" iar o bruneta are nevoie de mai mult timp pentru a-l indeparta de pe firul de par:


Dupa ce am simtit ca s-a uscat, am pieptanat iar parul meu arata in felul urmator:


Parul arata foarte bine, il simt curat si putin pudrat. Este o senzatie greu de explicat, il simt diferit dar nu in sensul rau al cuvantului. Nu am avut probleme cu indepartarea lui iar rezultatul primeste nota maxima din partea mea.

In concluzie, sunt foarte multumita de acest produs, raportul calitate/pret este excelent si il voi recumpera mereu.

Ati folosit acest sampon? Daca da, ce parere ati avut despre el? Veti renunta la el?

Kiss Kiss Dee
   

You Might Also Like