Review: Burete Konjac cu argila roz frantuzeasca

luni, mai 05, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A trecut si mini vacanta... Cam repede, nu-i asa? V-ati odihnit? Ati profitat de zilele libere?
    Eu am reusit sa ma deconectez, sa-mi incarc bateriile iar astazi m-am intors cu forte proaspete.
    Incepem saptamana cu un review!
    Aveam acest produs pe wishlist de anul trecut. Auzisem in stanga si-n dreapta cate ceva despre el si mi-am propus, ca intr-o zi sa il pun si eu la incercare.
    Ziua aceea a venit (mai exact luna trecuta) cu ajutorul echipei Longeviv care mi-a oferit posibilitatea de a-l testa.
    Bun, bun dar cum sa ma decid? Pe site erau prezentate cinci sortimente care mai de care mai atractiv (aici nu ma refer la culoare ci la proprietati) dar intr-un final l-am ales pe cel cu argila roz frantuzeasca.
   Oboseala si-a spus cuvantul si faptul ca este destinat pielii obosite si devitalizate (argila roz ajuta la rehidratarea tenului, redandu-i elasticitatea naturala), m-a convins.
    L-am asteptat cu nerabdare iar cand l-am luat in mana am ridicat o spranceana privind suspicios. L-am "dezechipat" rapid, l-am fotografiat si l-am bagat sub jetul de apa.



    Atunci s-a produs minunea. Din bucatica usoara, cu aspect de polistiren, micutul nostru imbibat cu apa s-a transformat intr-un buretel cu aspect aerat. Incepeam sa ma linistesc amintindu-mi de articolele pe care le-am citit vis-a-vis de aceasta transformare.




   Tot atunci am inceput si testarea. Curata bine, exfoliaza usor, este bland cu tenul si ... de cand il am nu am mai simtit nevoia de a folosi si gelul de curatare (se poate folosi si cu si fara). Doream sa vad daca sesizez vreo imbunatatire a aspectului pielii.
    Privindu-mi tenul cu cel mai critic ochi pot sa afirm in cel mai sincer mod ca: 
- fiecare spalare ofera o experienta deosebit de placuta;
- in zona barbiei (zona care este predispusa micilor monstruleti) totul este sub control, nu ma mai confrunt cu probleme evidente;
- dupa ce il utilizez tenul ramane curat, fin si nu am nicio senzatie de piele care "strange";
- la capitolul redarea elasticitatii/hidratare nu am observat nicio schimbare dar daca nu exista o alimentatie echilibrata, hidratare din interior si odihna nu am cum sa am pretentia ca un burete sa faca minuni;
- dupa ce il folosesc il storc usor si il las agatat pentru a se usca si a reveni la forma initiala (pana seara doar partea superioara se "solidifica" putin);
- il folosesc zilnic de trei saptamani dar aspectul sau nu s-a modificat, arata exact la fel si este eficient.

   Poate fi achizitionat de aici la un pret de 37.50 lei.

   In concluzie, le spun DA bureteilor Konjac si abia astept sa incerc si alte sortimente. 
    Imi place, are grija de tenul meu, curata foarte bine si nu am ce sa-i reprosez!

Voi ati folosit acesti buretei "minune"?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like