Review: Golden Rose Liquid Powder Mineral Foundation

joi, mai 08, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Asteptati de mult timp acest review? 
    Golden Rose Liquid Powder Mineral Foundation este produsul pe care l-am testat si ras-testat iar astazi vi-l voi prezenta si voua.
    Daca sunteti la primele vizite pe blogul meu si nu stiati, va spun ca fac parte din categoria persoanelor norocoase: ten mixt, fara batai de cap, cu unele mici probleme in zona barbiei in perioada in care hormonii isi fac de cap (Piele alba, pe alocuri pistruiata). 
    Ce imi doresc de la un fond de ten? Rezistenta, acoperire usoara/medie si protectie.
    Golden Rose Liquid Powder Mineral Foundation este descris de producator in felul urmator: un fond de ten delicat si lejer, cu o excelenta putere de acoperire, care confera tenului un aspect luminos, natural si un look tineresc (Nu contine  parfum, parabeni si talc).
    Acum cred ca mi-am justificat alegerea. Cum sa-i rezisti?
    L-am intampinat cu bratele deschise si l-am pus la treaba inca din prima zi. 


    Atent ambalat, la fel ca si celelalte produse Golden Rose a acceptat invitatia si s-a lasat pe mainile mele (sarmanul, nu stia ce-l asteapta ...).


    Ideea de tub dotat cu sistem de dozare mi se pare excelenta. O singura "pompita" este suficienta pentru o utilizare.


    Am ales nuanta cu numarul 05 deoarece mi-era teama ca nu cumva sa aleg din nou o nuanta prea deschisa pe care sa mai pot sa o folosesc doar in sezonul rece. Sunt foarte multumita de alegerea pe care am facut-o deoarece nuanta este doar putin mai inchisa decat tenul meu iar pentru sezonul estival va fi perfecta (acum am grija sa distribui uniform cantitatea pe care o aplic si nu am nicio problema).
   In prima zi in care l-am testat, cred ca din exces de zel am aplicat o cantitate prea mare deoarece dupa aproximativ 4 ore fruntea mea a inceput sa straluceasca intr-un mod senzational. Mi-am spus ca fara pudra nu mai scap.
     A doua zi am aplicat si un strat fin de pudra in zona T iar problema s-a rezolvat. 
   Bun, dar uneori sunt mai lenesa asa ca i-am mai dat inca o sansa utilzandu-l in varianta solo. Am dozat cantitatea optima iar luciul nu si-a mai facut aparitia. Mai mult decat bine. Probabil, in sezonul estival (in care caldura ne va da batai de cap) n-o sa scap de pudra dar pana atunci ... il folosesc in varianta light.
    Are o textura destul de cremoasa pentru un fond de ten fluid, lucru care ma bucura deoarece dupa ce il aplic imi simt tenul catifelat, hranit.
    Are FPS 15 - destul de mic, dar exista. Oricum in sezonul cald voi folosi ca baza o crema cu factor de protectie ridicat asa ca acest aspect nu este foarte important pentru mine.
    Chiar daca in descrierea sa este mentionata absenta mirosului eu totusi am simtit o aroma vaga, o combinatie intre alcool si ceva dulceag. Eu sunt "sniffer", adulmec orice, dar oricum acesta este fondul de ten care este cel mai slab parfumat dintre toate produsele pe care le-am folosit pana acum.
    Are o acoperie medie, ma multumeste si la acest capitol.
    Rezista bine pe ten, nu este rezistent la transfer (inca nu am intalnit un fond de ten 100 % rezistent la transfer).

Swatch: 



    Are o cantitate de 35 ml, o valabilitate de 18 luni de la deschidere si poate fi achizitionat de aici la un pret promotional de 30 lei.

In concluzie, ma bucur ca am descoperit acest fond de ten. Imi place iar tenul meu si-a gasit un nou prieten de nadejde.

Voi ati folosit acest produs?
Care sunt produsele voastre preferate semnate Golden Rose?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like