Review: Lip balm W7 - Ravishing Raspberry

marți, mai 13, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    De curand, o pasarica mi-a soptit ca la un click distanta de mine o sa gasesc un site care iti ofera ORICE AI NEVOIE in materie de produse cosmetice si nu numai. Nu mi-a fost greu sa il gasesc, el se numeste simplu produsecosmetice.ro si fara descrieri pompoase sau invitatii siropoase te  atrage intr-o lume pe care nu vrei sa o mai parasesti.
    De la produse cosmetice destinate doamnelor pana la produse destinate domnilor gasim de toate. Parfumuri, creme, produse pentru igiena, aparatura profesionala si nu in ultimul rand minunatii care ne fac mai frumoase.
   Navigand agale prin multimea de produse mi-am pus intrebarea: De ce am nevoie? Aveam dreptul la un raspuns cat mai obiectiv si in acest mod am ajuns la categoria destinata ingrijirii buzelor.
    Vine vara, excursiile se indesesc iar eu imi doresc un produs care sa aiba grija ca buzele mele sa ramana moi si catifelate chiar si dupa un maraton. 
     Balasamul de buze W7 - Ravishing Raspberry mi-a atras atentia datorita ambalajului sau metalic si bineinteles, nunta electrizanta fata de care nu poti sa iti manifesti indiferenta.
    Spre rusinea mea, brandul W7 imi era total necunoscut, asa ca am inceput sa ma documentez. Daca nu stiati, W7 are radacini britanice si o vechime de 10 ani. Desi au inceput cu cateva produse, compania a crescut de la an la an iar acum se mandreste cu o gama variata de  produse cosmetice de calitate superioara la preturi decente.
    Cu temele facute, am asteptat cu nerabdare minunea apetisant ambalata.
   


    In interiorul ambalajului simpatic, am descoperit un produs fin, usor intr-o nuanta rozalie.
    Nu va prezint niciun swatch deoarece aplicat pe buze, balsamul este trasparent, oferind doar un luciu usor.
  

    Ingrediente:


    Nu are gust, dar are o aroma placuta de zmeura proaspat culeasa.
    Nu stiu din ce motiv, ma asteptam ca acest balsam sa fie putin mai consisent (imi cunoasteti deja problema cu consistenta) dar de fapt este foarte usor.
    L-am vazut in actiune mai repede decat m-as fi asteptat deoarece duminica am fost intr-o excursie extrem de frumoasa la Cascada Balea. Spre surprinderea mea, pe parcursul drumetiei nu am repetat aplicarea decat de vreo 3 ori iar in restul timpului nu am simtit nevoia hidratarii.
    Ajunsa acasa am inceput sa verific problemele care apar dupa o zi in care umblu "brambura" in bataia vantului. Ei bine, buzele erau hidratate si moi. Foarte bine, m-a protejat! 
    Acum, a devenit unicul produs din geanta mea. Ne intelegem de minune iar relatia noastra va fi de lunga durata avand in vedere faptul ca are o cantitate de 12 grame.
    Din pacate, balsamul de buze W7 in varianta pe care am ales-o eu nu mai este pe stoc dar daca va tenteaza puteti opta pentru varianta cu mere verzi.
    Are o valabilitate de 12 luni de la deschidere si il puteti achizitiona de aici la si un pret de 14 lei.

    In concluzie, ma bucur ca am avut ocazia sa testez acest produs. Sunt multumita si nu am nimic de obiectat la adresa sa.

Voi cu ce va rasfatati buzele?
Ati folosit balsamurile de buze W7?

Kiss Kiss Dee
   

You Might Also Like