Review: Sampon uscat echilibrant Hair X Pure Balance (comparatie)

luni, mai 26, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Stiti ca iubesc sampoanele uscate? Stiu ca stiti.
   In vacanta de 1 Mai, trecand pe-acasa, prin baia mamei mai exact, am zarit samponul Hair X Pure  Balance stand abandonat pe o etajera. L-am sustras fara mustrari de constiinta si l-am pus la treaba rapid.
   Am aplicat cantitatea pe care o aplic de obicei, am simtit o aroma deosebit de placuta iar dupa ce l-am lasat sa actioneze a inceput aventura. Incurca parul intr-un mod pe care nu l-am mai intalnit pana acum. Bun ... 
    Reziduuri albe? Bifat! Chiar si pe pletele mele balaie se observau.
     Efectul? Bunicel, dar cu ce pret?
    Mi-am spus cu durere-n suflet ca n-o sa mai gasesc niciodata un sampon uscat care sa-mi placa.
    Si totusi ... Am vazut o noua oferta in brosura. Acelasi produs - sampon uscat echilibrant HairX Pure Balance, intr-un alt ambalaj care arata muuult mai bine imi atragea atentia. Era si la oferta.
    Desi experienta cu noul Balea m-a dezamagit, m-am gandit sa-i ofer o sansa. Ce-aveam de pierdut? 18 lei si cativa nervi in plus. Mai conteaza? Si l-am luat.


    N-o mai lungesc prea mult si va spun: Imi place!
    A fost o surpriza deosebit de placuta. Chiar daca la prima aplicare din cauza metodei de sigilare am aplicat mai mult nu am avut nicio problema.
    Miroase placut, a proaspat si nu incurca parul absolut deloc.
   Nu am avut probleme  cu reziduurile ( probabil o persoana cu parul inchis la culoare va trebui sa-i acorde putina atentie suplimentara - ca in cazul oricarui sampon uscat).
    Sistem de dozare:


   Parul meu are un aspect curat, stralucitor si ii ofera si putin volum asa ca ziua intermediara spalarii parului devine usor de suportat.

    De pe site-ul Oriflame mi-am permis sa preiau informatii cu privire la ingredientele celor doua variante.

    Ingrediente varianta veche: 
BUTANE, PROPANE, ALCOHOL DENAT., ORYZA SATIVA BRAN EXTRACT, ISOBUTANE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PROPYLENE CARBONATE, PARFUM, ISOPROPYL MYRISTATE, AQUA, DICOCOYLETHYL HYDROXYETHYLMONIUM METHOSULFATE, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERIN, PROPYLENE GLYCOL, MENTHOL, DISODIUM PHOSPHATE, PYRIDOXINE HCL, NIACINAMIDE, PHENOXYETHANOL, PANTHENOL, HYDROLYZED YEAST PROTEIN, ALLANTOIN, CITRIC ACID, THREONINE, POTASSIUM SORBATE, BIOTIN.

    Ingrediente varianta noua:
BUTANE, ISOBUTANE, PROPANE, ALCOHOL DENAT., TAPIOCA STARCH, AQUA, PARFUM, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, DISODIUM PHOSPHATE, MELALEUCA ALTERNIFOLIA LEAF OIL, PYRIDOXINE HCL, GLYCERIN, NIACINAMIDE, PHENOXYETHANOL, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, GERANIOL, CITRONELLOL, PANTHENOL, LIMONENE, HYDROLYZED YEAST PROTEIN, ZINGIBER OFFICINALE ROOT EXTRACT, ALLANTOIN, CITRIC ACID, THREONINE, POTASSIUM SORBATE, BIOTIN.

    Are o cantitate de 150 ml si din cate am observat pe site este in continuare la oferta - 17.99 lei.

    In concluzie, ma bucur ca am descoperit acest produs care poate concura fara nicio problema cu orice sampon uscat pe care l-am folosit pana acum. Primeste un mare DA din partea mea si cu siguranta il voi recumpara. In schimb, varianta veche  (alb, vernil) m-a dezamagit si cam atat.

Voi ati folosit sampoanele uscate Pure X?
Ce parere aveti despre ele?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like