Ce produse am mai terminat ...

joi, august 07, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Sau cred ca as fi putut incepe cu: Lumee, lumeee atentiuneee ! Urmeaza o postare destul de lunga deoarece n-am mai facut un articol de acest gen de la sfarsitul lunii mai. Cand a trecut timpul? Nu stiu...
    Va spun sincer ca am tot pozat si-am aruncat dar nu mi-am imaginat ca as putea sa sar peste acest articol atat de mult timp.
    In fine, iar ma scuz si pierd vremea. 
    Sa incepem!


- Primul produs dupa care am oftat a fost untul de corp usor Nostalgy by Amely S - a fost un produs care mi-a placut foarte mult, potrivit pentru acest sezon si care s-a terminat foarte repede. Pacat, pacat ...Vi l-am prezentat aici.
-  Cu samponul pentru par gras Keune Derma Regulating m-am inteles foarte bine. L-as pozitiona pe locul trei in clasamentul meu pe picior de egalitate cu Clear Oil Scalp Control (diferenta o face doar pretul). Vi l-am prezentat aici.
- Pana sa folosesc gelul de dus Dove Purley Pampering cu unt de shea si vanilie afirmam sus si tare ca Dove Purley Pampering cu flori iasomie si cocos e the best. Mi-a placut foarte mult dar daca ar fi sa aleg, acum as opta pentru primul.
- Gel de dus Balea cu aroma de piersici - scos cu chiu cu vai din micul depozit si consumat rapid. Aroma sa este foarte placuta iar pielea ramane catifelata dupa fiecare utilizare (din pacate a facut parte dintr-o editie limitata);
- Samponul pentru par gras Syoss men - mi-am spus ca daca nu gasesc un sortiment pentru doamne, trebuie sa-l incerc pe cel pentru domni. Nu ne-am inteles desi i-am acordat nenumarate sanse. Imi pare rau, puteam sa renunt si la volum daca m-ar fi scapat de sebum dar n-a fost sa fie ...




Lotiunea de corp Elmiplant un nuca de macadamia a fost un vis. Chiar daca nu am reusit sa ii dedic un articol promit ca la urmatoarea achizitie (pentru ca vor mai exista nenumarate) o sa vi-l prezint. Merita toata atentia voastra, are o aroma minunata si hidrateaza ca si un unt de corp.
- Lotiunea tonica pentru ten mixt Bioten a fost destul de buna dar aveam o usoara senzatie de piele care strange asa ca am utilizat-o destul de rar (rusinica);
- Lotiunea Avon Sun Maxi Tan expirase in asteptarea zilelor in care sa-mi intensific bronzul asa ca a ajuns la gunoi.
- Despre gelul spumant antimicrobian de la Gerovital nu va mai spun decat ca in curand voi epuiza inca unul. Il iubesc!
- Lotiunea micelara Bioderma Sensibio H2O mi-a placut foarte mult. E blanda, eficienta dar ...destul de scumpa. Acum folosesc lotiunea micelara de la Garnier care dupa parerea mea este la fel de eficienta, are o cantitate mai mare si un pret mai mic.


- Crema de maini Yves Rocher cu arnica este una dintre descoperirile acestui an. Multumesc Deena, daca n-ai fi laudat-o atat de mult n-as fi achizitionat-o! Chiar daca aroma sa nu este pe placul meu, este foarte hidratanta si se absoarbe rapid. Nota zece cu felicitari!
Untul de corp I love - Raspberry & Blackberry mi-a placut la nebunie. Multumesc Alexantza! Chiar daca aroma sa este usor sintetica mie mi-a placut, mi-a rasfatat pielea si m-a facut sa oftez in clipa in care l-am folosit pentru ultima oara. 
- Lotiunea pentru plaja Elimplant Tan Boost - SPF 30 .... Oricat de mult as iubi eu Elmiplantul nu pot sa-i dau nota de trecere. Daca ar fi fost doar o simpla lotine de corp i-as fi dat zece cu felicitari. Are o aroma placuta, este foarte consistenta, hidrateaza eficient dar cam atat. Nu m-am simtit protejata. Dupa prima zi de soare m-am ales si cu o piele de "rac" cum n-am mai avut decat in perioada in care ma supuneam voluntar unor chinuri de acest gen. In cazul in care va intrebati: nu, nu am stat la soare in ore nepermise si am aplicat-o ca la carte ... De exmplu, anul trecut am avut o lotiune cu acelasi SPF de la Amway si n-am avut nicio problema: rezistenta la apa, eficienta, n-am fost nci macar roz (la nuanta pielii ma refer).... Imi pare rau Elmiplant...
- Spray-ul pentru protectie solara Gerovital - SPF 20 n-a fost deloc pe placul meu. Datorita faptului ca nu-mi place sa las produse neterminate la ultimele utilizari l-am turnat pur si simplu pe mine. Nu-i nici ulei, nici spray, a avut o aroma intepatoare de alcool dar daca e sa privesc jumatatea plina a paharului... in ciuda consistentei dubioase (exista un spray asemanator si la Garnier - SPF 10, poate il cunoasteti) a avut grija de pielea mea si m-a protejat. Oricum nu-l mai doresc si a doua oara.

    Gata! Atat pe ziua de azi!  Am incercat sa scriu un articol scurt si la obiect si iar am reusit sa-l fac kilometric. Sper ca ati avut rabdare sa-l parcurgeti si nu v-am plicitisit prea tare.
    Voi ati folosit vreun produs din lista mea? Sunt chiar curioasa daca sunteti de acord cu mine.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like