InstaMania #13

luni, septembrie 01, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A venit, a venit toamna ... acopera-mi inima cu ceva....
    Devin melancolica stiu, dar n-am leac. Abia astept sa ma bucur de cadrele frmoase, colorate si romantice pe care doar acest anotimp ni le ofera. Dar pana atunci va prezint un nou episod din InstaMania. Stiu ca va plac postarile de acest gen asa ca nu mai insist cu introduceri care ar putea sa va plictiseasca si incep.
    Sunteti pregatite?


    23 august e zi de sarbatoare in familia noastra. Bunica mea a implinit 84 de veri (ca doar e august) si am sarbatorit cu muulte galuste cu prune. Ma rasfata de fiecare data cand merg acasa si nu am cum sa o refuz.


    Dupa excesele din weekend m-am rostogolit, ca de alergat nu putea fi vorba ...
 

    Inca nu renunt la vara asa ca noua comanda de la kurtmann contine si articole vestimentare care incearca sa convinga temperaturile placute sa nu ne paraseasca.

 
    Imi place sa urmaresc meciurile Simonei Halep alaturi de un radler delicios si niste seminte Nutline. Imi mai diminueaza starea de nervozitate si ma mai tempereaza pentru ca traiesc fiecare clipa alaturi de ea. 
    Si ca tot veni vorba... vreau sa spun ca o sustin si sunt mandra de ea si de tot ceea ce a realizat! Dupa ultimul sau meci urmaream comentariile de pe un site si nu-mi venea sa cred cat de rai sunt oamenii. Injurii si vorbe de ocara la adresa ei si ma intrebam De ce? In loc sa ne mandrim cu performantele ei noi aruncam cu noroi. Serios, nu inteleg .... De parca si-ar fi cumparat un loc in clasament, de parca cei de peste hotare o lauda gratuit, de parca nu si-ar fi dedicat viata tenisului. In fine, cred ca m-ati inteles ...


    Daca ma mandream cu performanta de a mai avea fix doua geluri de dus neincepute, mi-am permis sa fac o vizita in DM. Am ales un gel de dus si un deodorant din editiile limitate de vara si-mi plac la nebunie.


    Relaxare cu o carte buna si un Crusti Choc? Da, va rog! Oricand, la orice ora!


    Am asteptat cu nerabdare sezonul strugurilor iar acum abuzez de ei. Yummy!


    Sambata a fost zi dedicata noilor aventuri. Abia astept sa va povestesc cate ceva despre peripetiile hoinarilor de weekend.


   Si Follow me-ul aferent ( idee preluata de la muradosmann).
   Fereastra Mare a Sambetei.


    Poza cu bocancii.


    Duminica ne-am relaxat si recompensat cu cate o inghetata delicioasa. Eu am ales-o pe cea cu fistic. Un vis!


    Cam atat pentru ultimele zile de vara. Sper ca vom avea parte de zile frumoase si calduroase in continuare. Daca va plac postarile mele ne vedem pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like