OOTD: Hypnotized

marți, septembrie 16, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Vi se pare ciudata denumirea acestui outfit?
    O sa intelegeti imediat de ce am decis sa folosesc acest titlu.
     Ca si multe dintre voi sunt o fana a dungilor indiferent de grosimea lor dar daca aleg sa port o tinuta in care un obiect vestimentar are dugi mai subtiri ma ia cu ameteala. De ce? Pentru ca de fiecare data cand le calc simt ca nu ma mai pot concentra asupra activitatii pe care o desfasor. Se pare ca nu sunt singura persoana care se confrunta cu aceasta problema... si aparatul meu foto a avut grave probleme de concentrare in fata rochitei pe care v-o prezint astazi.
    Cu chiu cu vai am reusit sa prindem si cateva cadre in care dungile s-au astamparat dar in mare, tinua de astazi este una ametitoare.







    Ma pregatesc pentru iesire, imi pieptan parul, mi-l tapez, ma uit in oglida si-mi zambesc multumita. In sfarsit arata bine. Ies afara si constat ca munca mea a fost in van...La fiecare pas ma loveste cate o rafala de vant dintr-o directie care ma ia prin surprindere iar cand ajung la destinatie oftez ... Asa-i la noi! A venit toamna iar vantul nu ne dezamageste nici in acest an...


    Chiar daca e toamna ma bucur sa constat ca vremea de sandale nu a devenit istorie. Am optat pentru aceste sandale din piele care au un toc comod si sunt foarte finute. Imi plac si ma bucur ca le-am ales deoarece pot fi purtate intr-o multime de combinatii.




    Eterna Geaca de blugi mi s-a parut potrivita pentru plimbarea facuta, pentru acest sezon.



Am purtat:
Rochie HLN - old.
Geaca blugi Beneton -old;
Sandale - aici;
Accesorii - random;
Ochelari de soare -Leonardo.



    Cam atat pe ziua de azi. Sunt curioasa daca si voi aveti aceleasi reactii in preajma dungilor, dungutelor si dungulitelor.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like