MOTD: The Hunger Games: Mockingjay - part 1

duminică, noiembrie 23, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello hello,

    Nu stiu daca v-am spus pana acum, sau poate v-ati dat seama dar ma fascineaza si cartile/filmele care te tin in suspans, cu actiune care te face sa le devorezi cat mai repede iar daca eroina este o domnisoara curoajoasa ma declar cucerita!
     Acest lucru s-a intamplat si cu The Hunger Games. In urma cu 2-3 ani am auzit ca un nou fenomen ia cu asalt America. Ce sa fie, ce sa fie?
    O trilogie cu multa actiune, destul de violenta dar foarte captivanta ii cucerea pe americani. Hmm...Pai, sa citim, zic!
   Am refuzat sa vad prima parte a trilogiei pentru ca imi doream sa citesc cartea (oricum la cinematograful din batatura filmele aveau premiera dupa multe luni asa ca tentatia nu era chiar atat de grava). Am parcurs prima carte in doua zile, timp in care abia am avut timp sa mananc. Eram in minivacanta si m-am retras in coltisorul meu, la soare si-am tot citit. O carte extraordinara in care nu ai cum sa nu empatizezi cu personajul principal. Partea a doua, la fel ....mai multa actiune, mai mult suspans.
    La capitolul al treilea actiunea mi s-a parut usor fortata, mi se parea ca autoarea dorea sa transmita mai mult prin intermediul randurilor iar datorita acestui lucru scriitura sa mi s-a parut total diferita. Nu spun ca nu mi-a placut, dar mi s-a parut ca a cam chinuit-o pe Katniss Everdeen. La acel moment ma si intrebam cum va fi filmul.
    Filmele mi-au placut foarte mult. Mi s-a parut ca au reusit sa evidentieze exact ceea ce trebuia si sa transmita un mesaj fara sa intre prea mult in detalii violente. Pe mine cu asta m-au cucerit. Desi puteu sa creeze un film extrem de violent ei s-au axat pe altceva.
    In clipa in care am auzit ca a treia carte va beneficia de actiunea a doua filme am zambit si am asteptat cu nerabdare lansarea. Dupa cum spuneam si eu, actiunea nu putea fi cuprinsa doar in cadrul unei singure pelicule.
    Cu multa bucurie am aflat ca filmul  The Hunger Games: Mockingjay - part 1 va fi lansat in aceeasi saptamana si la noi in batatura. Perfect!

Sursa

     Inainte de a pleca de acasa l-am avertizat si pe Marius ca s-ar putea sa fim dezamagiti. Avand in vedere faptul ca actiunea cartii mi s-a parut "altfel", ma gandeam ca si actiunea filmului va fi diferita. A spus ca este pregatit si-am plecat.
     Ei bine, doresc sa va spun ca pe mine m-a cucerit! Am savurat fiecare clipa din cele doua ore ale peliculei, am zambit, m-am intristat, m-am incordat si-am tresarit puternic, in ciuda faptului ca stiam ce va urma.
    Au reusit sa "stoarca" tot ce e mai bun din aceasta carte si dupa parerea mea este filmul care a urmat cel mai fidel actiunea unei carti. Personaje cu caractere bine conturate (o Katniss putin cam sensibila pentru gusturile mele, dar la fel de puternica), o actiune care te tine cu "sufletul la gura", decoruri, coloana sonora si grafica de nota zece. 
    Avand in vedere faptul ca am citit cartea nu pot sa fiu la fel de obiectiva ca si o persoana care nu a parcurs-o dar dupa parerea mea este un film care merita! Ah abia astept sa vad partea a 2-a! Daca si aceasta este cel putin la fel de buna, declar cu mana pe inima ca am vazut un film mai bun decat cartea dupa care a fost conceput.
    Cred  ca am reiusit sa va transmit si voua o doza din entuziasmul meu si sunt curioasa daca voi, cei care l-ati vazut sunteti de acord cu mine.
    Este primul meu articol de acest gen si tare mult mi-as dori sa-mi spuneti daca v-a placut si daca v-ati dori sa va mai povestesc cate ceva si despre alte filme care mi-au placut.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like