OOTD: Cute panda

marți, ianuarie 13, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Nu-i asa ca ursuletii panda sunt simpatici foc?
    De ficare data cand ii privesc ma inveselesc, chiar daca ziua mea e mai putin reusita. Au o super putere, cea de a aduce zambete pe chipurile tuturor. Si daca ei sunt atat de dragalasi ce-ar fi daca am purta si niste outfituri mai vesele? Sa renuntam la tinutele elegante si sa ne bucuram de lejeritate, comoditate care sa ne permita sa ne miscam in voie fara a avea probleme cu lungimea inestetica a fustei sau dimensiunea pasilor pe care-i facem. Cum ar fi?
    Cu ideea incoltindu-mi in minte si cu cel mai haios hanorac pe care l-am purtat pana acum, am descins la o portie de poze, zapada asezonata cu multe zambete.


    Si daca tot vorbeam de ursuleti panda si hanorace simpatice pot sa va spun ca acesta mi-a atras atentia de la primul click. L-am asteptat cu nerabdare si nu pot sa nu va spun ca am regretat faptul ca am optat pentru marimea S pentru ca mi-e cam fix dar cine stie, poate se mai lasa dupa ce il spal de cateva ori - tineti-mi pumnii. Are un  material placut si calduros asemanator cu cel al prea-iubitelor polare iar gluga sa este  ghidusia intruchipata.









    Si daca la ordinea zilei avem lejeritatea atunci am decis sa adaug un tricou si putina culoare (n-as fi fost eu daca era totul alb-negru) cu ajutorul unui tricou lejer si nelipsitii colanti.






    De cand cu iarna asta grea si dusmanoasa, nu ma mai scoate nimeni din cizmulitele-botosei. Mi se par perfecte pentru aceasta perioada. Sunt moi, calduroase si apanu  reuseste sa patrunda prin materialul lor decat foarte greu.



Am purtat:
Hanorac - Fecbeck;
Colanti - Chicnova;
Tricou, manusi - random;
Cizme Tally Weijl - via Kurtmann.



    Ce parere aveti despre tinuta mea? 
    Si... ca o mica paranteza...priviti cu cine m-a comparat Marius!



    Sincera sa fiu, nu l-am contrazis deoarece m-am comportat asemanator in preajma zapezii...
    Acestea fiind spuse, va doresc sa aveti o zi plina de zambete!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like