OOTD: Flowers & denim

marți, mai 19, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Da, recunosc ca sunt una dintre persoanele care adora tinutele comode! Daca in trecut as fi facut orice sacrificiu pentru a purta tocuri (nici nu vreau sa imi amintesc prin ce chinuri treceau "umblatoarele" mele in momentul in care alegeam sa port tocuri si mergeam pe jos la facultate/serviciu) acum zambesc in momentul in care vad o pereche de balerini draguti, iar tenisii ma dau pe spate. 
    Sa nu ma intelegeti gresit, nu am renuntat in totalitate la incaltamintea cu toc si imi place efectul sau dar... imi place si comoditatea. Admir persoanele care aleg sa fie la "inaltime" dar le compatimesc cand le vad pasind (de exemplu) pe piatra cubica. Eh, fiecare varsta cu piticii ei!
    Poate peste cativa ani, o sa privesc si eu pozele pe care le-am facut si-o sa-mi spun ca nu-mi imaginez viata fara... platforme, sa zicem. Cine stie ce ne mai rezerva viitorul si tendintele....
    

        Pentru tinuta de azi am optat pentru o combinatie pe care n-am mai indraznit sa o abordez pana acum: o pereche de pantaloni scurti si o camasa din denim. Nu ma gandeam ca o combinatie de acest gen ar putea sa arate atat de bine iar in momentul in care mi s-a aprins beculetul, am fost incantata de alegerile pe care le-am facut.




    Nu-mi imaginam ca va veni din nou momentul in care camasile din denim sa fie purtate cu atata sete si totusi, iata ca moda revine, totul se reinventeaza iar noi putem sa purtam o multime de tinute inedite.
    Eu am aruncat-o neglijent peste un maieu, am innodat-o pentru pentru a evidentia talia inalta a pantalonilor si am fost gata. Ceva nou, simpatic, fara batai de cap.



    In momentul in care am intrat pe Kurtmann, mi-am spus ca nu mai am ce cauta in zona pantalonilor scurti. Si totusi, n-am reusit sa ma abtin. Click, click, click si o pereche frumoasa foc m-a atras in mrejele sale. Negri, cu floricele, cu talie inalta si croi lejer. Cum sa-i ignori? Trebuie sa mai spun ca erau si marimea mea. E clar, Diana scrie pe ei.
    Vorba Deenei: Ai pantaloni scurti dar din astia n-ai!
     Imi plac enorm si profit de ei cat de des pot. Sa va mai spun ca materialul nu se sifoneaza? Oh...cred ca astazi o sa-i port din nou!



    O pereche de balerini si o palarioara lipseau din peisaj asa ca i-am luat repejor si m-am bucurat de o combinatie care mi-a placut la nebunie.


Am purtat:
Panatoni scurti - Zara, via. Kurtmann;
Camasa, palarie - Yesfor;
Dres, ochelari de soare - random;
Balerini - H&M (old);
Bratari - Soufeel & random.


    Gata pe ziua de azi!
   Acum, sunt curioasa care sunt combinatiile inedite pe care le-ati purtat in ultima perioada. Astept comentariile voastre.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like