OOTD: Into the woods

marți, septembrie 01, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E septembrie! Toamna bate la usa iar eu nu puteam sa o intampin decat cu un outfit imortalizat intr-una dintre locatiile mele preferate. O padure de la munte si o tinuta de lejera, asta avem in meniul de astazi.
    Nu mai e  un secret pentru nimeni faptul ca sunt o maaare iubitoare a muntelui si a excursiilor si, adesea tinutele mele de weekend sunt cat se poate de lejere. Iubesc pantalonii sport si de fiecare data cand intru pe un site vizitez si zona cu imbracaminte comoda.
    Un maieu din bumbac (in cazul in care nu ma aventurez in excursii lungi pe munte), o pereche de adidasi, o crema cu FPS ridicat si sunt gata de plecare. Imi plac weekend-urile cu tinute lejere!




    Pantalonii pe care i-am ales pentru postarea de astazi au devenit preferatii mei din prima clipa. Croiul lor este fix ceea ce cautam, materialul moale si comod iar imprimeul, e deosebit. N-ai cum sa ramai indiferenta in momentul in care ii remarci.





    Am purtat:
PANTALONI SPORT ALCOTT JOLIE LIGHT GREY - Kurtmann (din pacate nu mai sunt pe stoc dar pe site puteti sa gasiti modele asemanatoare);
Maieu Stradivarius - Kurtmann;
Adidasi - Decathlon;
Bratari - Soufeel.


    Acum, dupa ce am terminat aceasta postare, zau ca m-as intoarce la linistea muntelui, la racoarea padurii...
    O zi racoroasa tuturor!

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like