OOTD: Sparkle, sparkle

miercuri, septembrie 23, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca in trecut mi-ar fi spus cineva ca o sa ador paietele, cred ca as fi ras ca la un banc de nota 10. Totusi, treptat, si-au facut loc in sufletul meu. 
     Am inceput sa le admir prezenta in tinutele altor persoane, apoi ma gandeam cu le-as putea aborda si eu. Zambeam si schimbam ideea. Apoi, am comandat o bluza, de pe un site asiatic, nefiind foarte atenta la acest detaliu (vazusem ca straluceste ceva pe-acolo dar nu m-am gandit ca ar putea sa fie chiar ele, paietele). 
     Credeti ca stiti care a fost reactia mea la posta vamala? 
     O mirare, o exclamatie admirativa, un wow din suflet. Era ca si cand as fi vazut un unicorn (haha).
    Ei bine, de atunci nu le-am mai ocolit. Pot sa spun ca am inceput sa le vanez pentru ca mi se parea ca ofera acel ceva unui obiect vestimentar.
     In momentul in care am zarit bluza pe care v-o voi prezenta astazi, am bagat-o rapid in cos si abia dupa ce am expediat comanda m-am gandit: Oare nu-s chiar prea multe? Oh nuu!
    Cand a ajuns la mine, am luat-o, am inspectat-o si m-am felicitat. E cea mai frumoasa bluza din sifomier! E moale, are o nuanta placuta de roz prafuit si straluceste intr-un mare fel. 
   Am scos-o la promenada cu prima ocazie iar acum veti putea sa o admirati si voi.



     Si pentru ca toamna aceasta are un iz de vara destul de intens, i-am alaturat o pereche de pantaloni galbeni (pentru ca viata e mai frumoasa atunci cand porti ceva colorat) si o pereche de sandale care s-au dovedit a fi extrem de rezistente.
    Combinatia mi-a placut la nebunie si cu siguranta voi mai purta tinuta stralucitoare de cateva ori in acest sezon.




   Am purtat:
   Bluza Pimkie Pink Collection - din pacate nu mai este pe stoc dar aici o sa gasiti o multime de modele deosebite;
    Panataloni Vila FILTER YELLOW - via. Kurtmann - aici;
    Bratari - Soufeel;
    Ochelari de soare - random;
    Sandale - Auchan (old).


    Voi ce parere aveti despre paiete?
    Va place sa purtati tinute stralucitoare?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like