InstaMania #93

luni, decembrie 26, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    HO! HO! HO! Sarbatori fericite in continuare! Raportez din vacanta si ma simt tare bine! Chiar daca alarma cea fioroasa nu a sunat, astazi m-am trezit dis-de-dimineata, cu pofta de viata si... de scris. Si chiar daca imi planificasem sa stau cumintica departe de tehnologie in aceste zile, surpriza (sau nu), nu am putut! Din acest motiv, mi-am pregatit o cafea aromata, mi-am aprins o lumanare parfumata si-am inceput sa astern pe "hartie" o noua "InstaManie".


    Saptamana care tocmai s-a incheiat a fost atat de plina incat nici n-am simtit cand a inceput, cand am ajuns la jumatatea sa ci am realizat ca se apropie de final in momentul in care m-am asezat in fata bradutului, cu o cana de vin fiert rasufland usurata si spunandu-mi ca in sfarsit a inceput vacanta. Ce nebunie!
     Slalomul printre activitatile zilnice mi-a fost intrerupt de catre curierul care mi-a adus o surpriza simpatica foc de la The Cover. Un set C-THRU Lime Magic pentru mine (are o aroma demntiala!), un set STR8  Live True pentru el si cred ca au simtit ca sunt indragostita de Tesori d'Oriente pentru ca, o crema delicioasa astepta sa ma rasfete.


     Doza de vitamine sau, o noua obsesie. In ultima perioada sunt indragostita de fresh-uri asa ca le consum fara mila.


    O noua surpriza m-a facut sa zambesc. De aceasta data vina le-a apartinut celor de la Cosmetic Plant care mi-au trimis un cadou personalizat si, cu ocazia implinirii frumoasei varste de 25 de anisori, crema antirid de zi Bioliv intr-un ambalaj deosebit, luxos. Nota 10!


    Meniu traditional de sarbatori (pentru oameni care nu mai au absolut nimic in frigider). Hai, spuneti-mi ca nu suntem singurii care consuma asa ceva in aceasta perioada!


    Si o noutate care mi-a starnit curiozitatea a ajuns la usa mea in prag de sarbatoare. Lotiunea Gloves in a Bottle urmeaza sa fie testata, analizata si descrisa in detaliu pe blog.


    Odata ajunsi acasa (la parinti) am inceput sa impodobim si bradutii care ne asteptau nerabdatori. Oricum la noi traditia impodobirii bradului in Ajun se mai pastreaza si ne-am bucurat de ea simtindu-ne ca niste copii cand am vazut ca avem liber la creativitate.



    Dupa cum spuneam la inceputul acestei postari, am incercat sa ma indepartez de tehnologie & Co dar n-am putut sa nu fotografiez o parte din muntii de dulciuri care ne asteptau acasa. Chiar ne-am simtit copii si-a fost atat de bine...



    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania! Sper ca v-a placut si daca va doriti sa va delectati cu mai multe poze, va astept pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like